![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het vlot redelijk, het schrift is het moeilijkste... maar het lukt wel, ik heb momenteel zo'n 5-tal tekens onder de knie ('t is te zeggen: die ik herken, zelf 'tekenen' gaat nog wat stroef, lol) en qua woordenschat kende ik feitelijk reeds wat woordjes - dus dat zit wel goed, ha next step is aan koreaans beginnen alhoewel ik dat steeds procrastinate, ook speelt er een wrok bij mij (ivm m'n adoptie) wat maakt dat ik die taal leren eigenlijk als een burden zie (i mean ze hebben me destijds meedogenloos uit hun land geschopt, dat blijft toch wel al dan niet bewust hangen: i can 4give but not 4get :o ) - ook vind ik het minder mooi klinken als het japans, boerser enzo if you see what i mean, o_0
Laatst gewijzigd door bembem : 5 april 2018 om 15:02. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat eveneens speelt en me binnenpretjes bezorgt, ook al klinkt het op het 1ste zicht wat bizar lol: de japanners hebben in het verleden het beest uitgehangen in korea, door de voorkeur te geven aan jp neem ik dus een soort v wraak op korea, lol, maar feitelijk had ik ook japans geleerd als ik een gaijin (blanke) was, i mean; tenslotte ben ik dat ook aka een blanke in een yellow body, yep ^^
Laatst gewijzigd door bembem : 5 april 2018 om 15:08. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
bembem het paasei, die zijn ook geverfd
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nee, een banaan: yellow on the outside, white on the inside
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uitstel gelijk ze bij ons zeggen. Wat is dat met uw fancy engels toch altijd?
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
lol
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
speaking of japan, ik vind ze ook verfijnder alsook interessanter op vlak v art, culture enz. ... ze zijn ook way cleaner dan de koreanen, bvb op narita tijdens m'n doorreis nr kr viel het me op hoe proper het er was... en dan dat toilet: automatic sproeiertjes & zelfs achtergrond muziekjes om het geluid vh poepen te maskeren, lol, it was heaven on earth, yes i like jp
Laatst gewijzigd door bembem : 5 april 2018 om 15:17. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
anderzijds heb ik dan wel weer liever de koreaanse keuken, lol
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banneling
|
Tevens de meest xenofobe mensen ter wereld.
Komt gij als Witte Koreaan of Gele Belgische nooit binnen. https://www.reuters.com/article/us-j...-idUSKBN1720GP |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
kan zijn, maar is vooral de oudere bevolking die zo in elkaar zit, also: ze zeggen wel eens dat japanners aangenamer in de omgang zijn dan koreanen, en dat klopt wel volgens mij...
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en euh tavek, mijn betrachting is niet v daar permanent te gaan wonen, gewoon m'n plan redelijk kunnen trekken als ik er naartoe travel is meer dan genoeg
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
...
Laatst gewijzigd door Wapper : 5 april 2018 om 15:31. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja men moet weten: despite dat ze een firstworld country zijn hebben ze in jp bijlange niet het engels onder de knie, geldt eveneens vr korea overigens
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
but anyway, me next year am gonna have a marvelous jp vacation with katsudon (yummy jp dish!) and lots of sightseeing in the land of the rising sun, hehehehehe XD!
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bron: broer die een tijd in japan heeft gezeten en een japans lief heeft gehad (lol). |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Japan=hard en lang werken. En na het werk met de collega's en bazen gaan zuipen tot ge scheel ziet. Laatst gewijzigd door pajoske : 5 april 2018 om 16:05. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
o_0
|