![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna 32.000 nieuwe Belgen in 2016
Citaat:
Zoals ik al eerder wiste te schrijven zijn we hier in België nog altijd met een iets meer dan 9 miljoen autochtonen, de rest zijn al allemaal inwijkelingen. Is dit een woord van dank naar onze politici toe waard, ik dacht het niet, integendeel. ![]() p.s. Hoog tijd dat men er terug wat huiswaarts gaat sturen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 april 2018 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je meer of minder Marokkanen ?
Charles Michel I heeft ons meer Marokkanen gegeven... ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 32.000 nieuwe Belgen en daar bovenop nog eens evenveel "vluchtelingen" die de nationaliteit niet krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() die komen allemaal mijn pensioen betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel knap dat u dat blijft denken Anna List, het siert u.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Theo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men hield in de toekenning van onze nationaliteit gelukkig rekening met de toegevoegde waarde en integreerbaarheid van de kandidaat-Belgen zie ik.
Citaat:
Want 'immigratie is een positief verhaal'. Laatst gewijzigd door Thuleander : 12 april 2018 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() +32.000 is inderdaad een positief getal !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |