![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
|
![]() http://www.transportmanagement.be/in...-er-ontslagen/
Ongelofelijk wat die man uit zijn duim zuigt. Ik ken dat bedrijf en sommige personen van het management persoonlijk heel goed. En ofwel kent die man zijn eigen jaarcijfers niet ofwel verkondigt die leugens. Maar zijn bedrijf is ook geen schoolvoorbeeld van menselijk om gaan met werknemers. Hier mag gerust het woord duivenkot en buiten pesten gebruikt worden. Wat is zijn tegenargument dan? Nog meer en meer vrachtwagens op de weg. Nog dagelijks meer ongevallen met vrachtwagens? Nog meer files door vrachtwagens? Eerst gaan ze massaal spotgoedkope en onbekwame Buitenlandse chauffeurs aanwerven. Dan hangen ze op hun trekkers Buitenlandse nummerplaten en omlopen zo een pak belastingen in België. Dan versluizen ze hun winsten naar hun Buitenlandse bedrijven (zo kom je aan 10.000 euro per vrachtwagen, althans voor de Belgische fiscus). En nu komen ze moord en brand roepen omdat ze een kilometerheffing gaan moeten betalen. 9000 euro per jaar en per vrachtwagen. Het zal wel een pak minder zijn. Plus dat dit 100% fiscaal in de Boekhouding verwerkt wordt. Dus uiteindelijk enkel wat minder winst om naar het Buitenland te versluizen. Het is weer een bullebak die denkt wat in de belangstelling te komen (en een loon heeft waar Charles Michel enkel maar jaloers kan op zijn). Mijnheer Rocco Cannizzaro, in de regio gekend als een triestig individu. Gehaat door veel (ex)werknemers en overal scheef bekeken. En zo een persoon gaat dan dergelijke onzin verkondigen en wat oproerkraaier spelen. Nota aan het bedrijf: zoek eens een menselijke en bekwame general manager want die maakt enkel jullie naam nog maar belachelijk. Veel andere werknemers bij jullie zullen het daar volmondig mee eens zijn!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
|
![]() Citaat:
Dank u N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
|
![]() Economie naar de knoppen helpen? Door een kilometerheffing op vrachtwagens
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.953
|
![]() We hebben het allemaal al wel in de gaten natuurlijk,de stijgende aantallen vrachtwagens op gewestwegen en zelfs kleinere wegen waarbij we ons afvragen......wat doe DIE eigenlijk hier?.........waar moet DIE eigenlijk naar toe?
Het is nauwelijks een geheim dat deze vrachtwagens steeds massaler bezig zijn de kilometerheffing en de files te proberen te ontlopen door zichzelf "plaatselijk verkeer" te verklaren ![]() Meer en meer gemeentes hebben het wel gehad met dit gedrag,en dankzij slim gebruik van de bestaande technologie (camera's en computersoftware) zullen ze doen zoals recent Oostrozebeke(W-VL)... Eigenlijk zullen vrachtwagens (bvb via een leveringsbon) moeten kunnen aantonen daar noodzakelijkerwijze te moeten zijn......anders was je blijkbaar een "sluiper",en dat moeten ze niet meer.... Een doorritje kost dan 58 euro,dankuwel......voorlopig nog een laag bedrag,maar we weten wat er zal gebeuren hiermee.... http://www.standaard.be/cnt/dmf20180413_03461735 Er moeten binnenkort clusters ontstaan van gemeentes die gezamelijk bepaalde van hun verkeeraders in de gaten houden,onderandere tegen sluipverkeer... ....gedaan met "wilde" planning,frustrerend en jammer voor de arme mier in de bestuurderscabine,maar mensen hebben ook recht op een leefbare buurt.... Misschien ook gedaan met de immense "standaardvrachtwagen",gedimensioneerd om een scheepscontainer te trekken naar bachtenvoermezele-zuid te zenden om ......één (1) paletje met een electromotor af te leveren. Men heeft het dikwijls over de "camionettenkoers" dankzij de internethandel,maar alvorens ons daarover druk te maken zouden we eens de "bachen" moeten kunnen opentrekken van een lange rij vrachtwagens.We zouden verschieten hoe LEEG die dikwijls zijn.......terwijl de "camionetten" ,heb ik al meermalens gezien,veelal zo vol zitten dat de bestuurder een beetje moet opletten met zijn achterdeur .....mega-efficient.... ![]()
__________________
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 14 april 2018 om 12:07. |
![]() |
![]() |