![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongezien: dieven krikken vrachtwagens op en stelen 56 wielen
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teveel banden op een truck
![]() Maar inderdaad , ze zouden het zelfs nog durven terwijl je rijdt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() zoiets is een inside job.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er van af hoeveel ze hun "niet ouwe Belgische chauffeurs" betalen.
is het niet genoeg naar die hun normen, of teveel volgens de ouwe Blegische chauffeurs, dan heeft een transportfirma een conflictsituatie.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() € 56 000
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uur of 4 werk met 8 man met het juiste gereedschap.
Leuke bijverdienste. €1750 per uur. Laat ze €5000 per man inleggen om alle materiaal aan te kopen of te huren... Mare, ben je nu niet blij, een paar vrachtwagens die een dag of 2 niet rijden...
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2018 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Inside job.
|
![]() |
![]() |