![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Wat gebeurt er als je in Egypte openlijk stelt dat je een atheïst bent?
The religion of peace.. Egyptian TV host kicks atheist out of studio ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Die met die witte muts heeft dringend psychiatrische hulp nodig.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het is toch maar mooi uitgezonden. En presentators moeten niet allemaal Bart Scholsen zijn die alles slikken wat gasten zeggen.
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met het verschil dat moslims hun standpunten met geweld opdringen. Ik hoop dat de Islam over 50 jaar wordt zoals het Christendom nu is in Europa. Een uitstervende ideologie die tot het verleden behoort.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft psychiatrische hulp nodig. Psychiaters nog het meest. Er is overal en bij eenieder een mix scheppende waanzin en rede.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben woedend. Ik heb zin om naar tetten te kijken op youtube.
Ik zie niets dan een zwart scherm. Miljaar.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Google dat eens
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De reporter van dienst en die clowneske figuur met zijn witte pots waren rijp voor de gewatteerde kamer zeg maar. Nog het respect niet hebben tijdens een discussie om iemand zijn mening te schetsen. Oh! ja dat vergat ik, hier kunnen de politici dat ook niet bij bepaalde debatten/discussies, iemand laten uitspreken. Het kan er allemaal maar leuker op worden zeker? <<- door Sarcasmus die met enige graagte ook een woordje wilde plaatsen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 april 2018 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]()