![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Kom nou, het zijn nog geen 600 woorden.
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Is dat eigenlijk geen begin van een pleidooi voor een wereld-(non)cultuur. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ik ga hier niet zoals sommigen mijn cultuur gaan uitsmeren. Wat grenzen en identiteit betreft dat vind ik eerder beperkend. Ik ben per toeval hier geboren maar heb ook een belangrijk deel van mijn leven buiten deze "grenzen" doorgebracht. Grenzen is ook begrenzen. Ik ben in de eerste plaats Europeaan en dan wereldbewoner. Belg is iets wat in mijn paspoort staat laat staan Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een hele hoop -ismes. Daar sta ik uit principe al wantrouwig tegenover...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN