![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... dus zal ik 'em maar openen zeker?
De-Grote-2024-Stofzuiger-Draad!!! Welke stofzuiger verbaasde jullie het hardst in 2024? De welke viel (zwaar) tegen? Naar welk toekomstig model kijken jullie uit? Welke stofzuiger gebruikten jullie vooral in 2024? Welke stofzuiger(s) bezitten jullie? Content van? Voor- en nadelen. Met zak of zonder? Met draad of zonder? En vooral: als geld geen obstakel zou vormen; welke stofzuiger zou je dan kopen?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo lang ze maar goed zuigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De mijne is een Bulgaarse die beperkt nederlands kan. Ze stofzuigt liefst met een dweil.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij dat aan Theofiel vragen...
![]() Vrouwen zuigen zonder stroom. (van horen zeggen) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2024 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mijne is een Duitse die gemaakt is in Turkije uit Chinese onderdelen ..
Het is al een ouwetje(10 jaar oud) met een zak,bediend door een oude zak... Het benadert de perfectie dus..... ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zelf hebben er eentje die je "rechtstreeks koopt bij degene die het maakt" maar hij begint tekenen van verval te vertonen. Misschien niet abnormaal na meer dan 10 jaar...
Ik droom van eentje zonder snoer maar als ik de recensies lees is dat toch ook niet altijd ideaal. Zwaar om te hanteren, zuigt niet zoals het hoort, duur, beperkte werktijd vanwege (te kleine) accu, kleine stofbak,... We hebben tijdens de laatste vergadering hier dan ook maar beslist om de huidige te blijven gebruiken tot hij daadwerkelijk de geest geeft en dan nog eens rond te kijken wat de stofzuigerindustrie ons op dat moment te bieden heeft.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 17 augustus 2024 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene stofzuiger kan bediend worden met het toestel (zaag- of boormachine) dat je er op aansluit. De stofzak wordt (automatisch) regelmatig zuiver geklopt. Is ook ideaal om verwarmingsketels zuiver te maken. De andere stofzuiger dient voor waterkoeling bij het zagen van gaten in gewapend beton. Het water wordt afgezogen, gezuiverd en kan opnieuw gebruikt worden. Dit is vooral interessant in bewoonde huizen. Voor de woning heb ik een centraal stofzuigersysteem, ik had dat al lang vooraleer deze echt op de markt kwamen. Je kunt het al raden zeker, ik maakte dat 35 jaar geleden zelf met een zeer goede stofzuiger. Momenteel heeft madam ne draadloze stofzuiger (traploper) van de Lidl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werd stilaan een ramp om iets in de notulen van onze vergaderingen op te zoeken. 't Is niet vanzelfsprekend om het verslag van een micro-golfoven-vergadering boven te moeten halen om te achterhalen wat onze beslissing was in de grasmaaier-kwestie van mei 1995 bv. Het begon een boeltje te worden. Vandaar dat wij tegenwoordig vrij gestructureerd vergaderen. Het is wat saaier dan voordien maar wel een pak efficienter.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij onze reisvergaderingen stelde ik voor om een wereldreis te maken.
Madam wilde natuurlijk weer ergens anders naar toe gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook daar zijn wij reeds lange tijd mee gestopt. Er is immers een verschil tussen een 'vergadering' en een 'mededeling' eh?
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb ooit een tapijtrollertje gehad. Dat had geen motor, werkte met 2 borstels op de wieltjes. Zeer ecologisch.
Vindt ge niet meer, zelfs geen afbeelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu hebben we zo ne doorschijnende plastieken bokaal, zonder zak, op 2 grote wielen.
700 watt, oprolbaar snoer van 7 meter, ding doet wat het moet doen. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 17 augustus 2024 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gemerkt dat sommige stofzuigers met ecochecques kunnen betaald worden....
Deze toestellen werken niet met een dieselmotor....ongetwijfeld.... Bij nader onderzoek (studie van de verpakking ) blijkt dat ze herbruikte plastiek bevatten... maar helaas...."made in PRC"....dus zijn het weer STOMME Europeanen die hun ecocheques mogen vergooien aan zulk een veel te dure "groene" stofzuiger die in een container,in een vrachtschip aangedreven met zware fuel,en dan in een reeks camions,die samen uren hebben mogen staan "en ralenti" draaien in Vlaanderen wegens de aanhoudende en ONTWORPEN verkeerschaos,in de winkel geraakt is....... ![]() petrolheads KOPEN dus een stofzuiger MEt ECOCHEQUES....voor MAXIMUM schade aan het milieu en de groenerij..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 17 augustus 2024 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snoerloze stofzuigers....iedereen heeft het er over,maar dat is maar gerommel in de marge....
Vanuit de Russische federatie kwam ooit tot ons de SLANGloze stofzuiger... DAT was tenminste progressie! https://www.youtube.com/watch?v=rxv6IIcHjhE ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 17 augustus 2024 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moest zeker niet onderdoen voor ne stofzuiger! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |