![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaaadde, dan zijt ge eens premier en dan maken ze een lelijk beeld van u...
https://www.hln.be/de-krant/het-beel...ijk~a3f181157/
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vertel ons iets dat we nog NIET weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1 guy kost ons meer dan duizend lelijke beelden
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe: VRHFSTDT nóg lelijker maken is toch wel een prestatie met nieuwswaarde.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets voor niets wordt hij in de volksmond, omwille van zijn innerlijke en uiterlijke lelijkheid, Verafstoot genoemd. Verafstoot, de corrupte.
En hij heeft wel iets met beelden. Wie herinnert zich niet het op honderdduizenden exemplaren gedrukte fotoboek dat hij voor een verkiezing uitgaf met foto's van zichzelf en tal van 'hoogwaardigheidsbekleders'. Wanneer hij in de spiegel kijkt lacht hem een gezicht toe waarbij George Clooney een lelijke trol lijkt. Niet moeilijk dat geen enkele kunstenaar aan zijn compleet irrealistische verwachtingen kan voldoen. ![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() arme Guy, hij vindt zijn eigen kop te lelijk.
voor één keer liegt m eens niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, hij is idd verafstotelijk. Of verafstoot in zijnen hof, kan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schuldenberg van het Koninkrijk Belgie zal nog decennia lang zijn monument zijn....
![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is trouwens nogal zoiets geweest. Was dat niet het portret avn Van Rompuy?????
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() ![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ronaldo heeft iets gelijkaardigs meegemaakt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar bon,dat beeld dus.......
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 2 juni 2018 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat was ook straf
![]() Maar ik dacht aan een staatsieportret (schilderij) van een premier of zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schaam mij nog altijd dat ik daar in 1999 op heb gestemd
![]() ![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Met duivenstront op lijk het alsof er eindelijk iemand in zijn gezicht wou klaarkomen...
|
![]() |
![]() |