![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat geen vrouwen toe in auto's.........
![]() Levensgevaarlijk wordt uw prachtige land dan, bovendien kost ook nog liters met kostbare benzine. En ik meen me te herinneren dat in uw land daar een ernstig tekort van is. Saudische vrouwen willen zelf autorijden ![]() ![]() Koning Abdullah van Saudi-Arabië heeft een petitie aangeboden gekregen van een groep hoogopgeleide vrouwelijke onderdanen. Deze dames willen dat het rijverbod voor vrouwen zo snel mogelijk wordt opgeheven. De vrouwen willen nu zelf wel eens achter het stuur van een auto kruipen. Juist in een land met zoveel zand waar zelfs een blind paard ![]() In het verzoekschrift schreven de dames dat het rijverbod niet van alle tijden is. Hun grootmoeders mochten vroeger namelijk wel alleen op een kameel ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem zit hem in het fotooke op het rijbewijs denk ik.
![]() wie van beiden kan rijden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2007 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zonder gsm tiens. Je moet hands-free bellen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 september 2007 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet hier eens rtondrijden met zo'n ding op uw kop... ik geef jullie 10 minuten
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alvorens ze je met een stoet zwaantjes gaan begeleiden zeker? Vrouwen in zo'n ding daar mogen ze toch niet aankomen? Verrijking weetjewel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier duwen ze u aan de kant als uw voorste ruiten al meer dan 10% verduisterd zijn ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 16 september 2007 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een lekker vrou-onvriendelijke autofoto:
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Published on 26 Oct 2013
Song NO WOMAN , NO DRIVE Writers Vincent Ford Licensed by UMPG Publishing , UMPI , Kobalt Music Publishing , and 6 music rights societies https://www.youtube.com/watch?v=aZMbTFNp4wI Hoe zit het daar nu eigenlijk mee ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |