![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://doorbraak.be/het-akkoord-ove...l-aan-flarden/
CD&V, Open Vld en N-VA hebben iets uit te leggen wat niet uit te leggen valt. De RIZIV-saga duurt voort. Over hoe de francofonie alle akkoorden met Vlaanderen die hen niet liggen en waar Vlaanderen meestal wel al een dikke prijs voor betaald heeft om die akkoorden te bekomen, gewoonweg niet uitvoert en er mee wegkomt zonder dat de Vlaamse media het ook maar nodig vindt om dat mee te delen aan de Vlamingen... Maar S&V dat is belangrijk. Wie kan mij zeggen waarom dat wel belangrijk is want de meeste Vlamingen liggen er compleet niet wakker van en de meeste Vlamingen weten dat er veel en veel meer dreigingen bestaan heden ten dage dan dat het nodig is om die oude koeien uit de gracht te halen... Of is dat het doel: dat de Vlaming niet weet??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 september 2018 om 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weigeren ze gewoon die wet te volgen . Confr de wapenexport en nu numerus clausus van de Riziv nummers. Maar o wee als een Vlaming ergens een wet niet volgt ,dan is het kot te klein . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogtijd dat "de Vlamingen" daar iets aan doen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen tijd, die moeten van hun gades het gras naast de voordeur afrijden.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zij die daar, in het verleden iets aan hadden kunnen doen zijn omgekocht en zitten nu braaf in een keurslijf om niet hun persoonlijke belangen of partijbelangen te verliezen en de anderen die zich niet hebben laten omkopen zitten muurvast in datzelfde keurslijf zodat ze niets kunnen veranderen...
Is dat niet wat we een regelrechte kolonisatie kunnen noemen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Diens brood men eet, diens woord men spreekt.
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: