![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Halftijds pensioen mogelijk in 2020'
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een zeer goed idee.
Hopelijk is de concrete uitwerking ook zo goed ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me helaas zo voorstellen dat ze u in de privé dan gewoon buiten kegelen of pesten. Ik zie meer in betere arbeidsmobiliteit en de staat die oudere werknemers uitboljobs voorziet. Ik denk daarbij aan musea, bibliotheken, zwembaden, onthaal, parkeer- en stadswachten, ... Helaas zie je daar nu meestal mensen van jonge en middelbare leeftijd. Onbegrijpelijk.
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik ken er alvast eentje,nooit gespaard en op zijn 61 een kind aan de unief op kot.En binnen 5 jaar volgt er nog een tweeling.Hij zal mogen werken tot diep in de 70.
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Die kunnen de minister zijn kloten kussen. Nu de gecumuleerde ziektedagen afgeschaft worden is hij er als de kippen bij om de ambtenaren te voorzien van ander lekkers om vroeger met pensioen te gaan... Deeltijds resterende ziektedagen opnemen en deeltijds pensioen..ze zouden eens een voordeel verliezen.... Laatst gewijzigd door 1000 miles : 5 oktober 2018 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Dit wordt leuk op mijn werk,het laatste jaar zal ik plots halftijds werken en dat terwijl ik de enige werknemer ben.Ik heb zo het gevoel dat als je in een kmo werkt je er weer naar zal mogen fluiten.