Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2018, 07:09   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Antwerpse gemeenteraad stuurt Groen wandelen

Antwerpse gemeenteraad stuurt Groen wandelen

Citaat:
De twee symbooldossiers die Groen had ingediend in de Antwerpse gemeenteraad zijn maandagavond niet goedgekeurd. Het kwam zelfs niet tot een formele stemming, aangezien al snel duidelijk was dat er geen meerderheid zou zijn. ‘Koken doe je niet voor de camera. Koken, dat doe je in de keuken’, sneerde burgemeester Bart De Wever (N-VA).
Het duurde nog lang voor men ze wandelen stuurde.

Citaat:
De Wever ontving eerder maandag een Open VLD-delegatie bij het begin van zijn tweede informatieronde voor het vormen van een nieuwe coalitie. Later deze week volgen nog CD&V, SP.A en Groen. Vlaams Belang en PVDA zijn niet meer uitgenodigd.
Dat laatste (vetgedrukte zin) lijkt mij dan weer niet echt correct daar dat 'ruikt' naar: uitschakelen die handel?

Je kan met iedereen aan de onderhandelingstafel gaan zitten en luisteren naar hoe zij het zien, kijken- en luisteren wat zij op hun agenda hebben staan.

Je kan die mensen aanhoren maar daarvoor hoef je ze geen gelijk te geven of eventueel 'binnen' te halen.

Uni zal dat wel weer verkeerd zien.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 oktober 2018 om 07:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2018, 08:58   #2
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Het duurde nog lang voor men ze wandelen stuurde.

Dat laatste (vetgedrukte zin) lijkt mij dan weer niet echt correct daar dat 'ruikt' naar: uitschakelen die handel?

Je kan met iedereen aan de onderhandelingstafel gaan zitten en luisteren naar hoe zij het zien, kijken- en luisteren wat zij op hun agenda hebben staan.

Je kan die mensen aanhoren maar daarvoor hoef je ze geen gelijk te geven of eventueel 'binnen' te halen.

Uni zal dat wel weer verkeerd zien.
niemand wil met extremisten bestuuren, Weverke will enkel de stemmen van de Vlamingen om Belgie blijven te bestuuren, het gaat om geld
face it
Oud 23 oktober 2018, 10:28   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
niemand wil met extremisten bestuuren, Weverke will enkel de stemmen van de Vlamingen om Belgie blijven te bestuuren, het gaat om geld
face it
Draait alles niet om geld?

Het is zelfs in stijgende lijn gegaan.
Oud 23 oktober 2018, 12:37   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De groenen moeten nog heel erg groen achter hun oren zijn om te denken dat de Grote Leider zich wél achter een groen BLOK zou laten zetten.
Over de tsjeven hoeft de GL zich geen zorgen te maken. Die hebben al laten verstaan dat ze liefst doorgaan op de oude leest, ook als dat met slechts één zetel overschot is. En de blauwe zijn de laatsten die "non" zullen zeggen.

Het toppunt zou zijn dat de GL de grootse verliezers van de verkiezingen in de Antwerpse boot hijst, maar zo werkt in dit land nu eenmaal "de democratie".
Oud 23 oktober 2018, 12:39   #5
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Draait alles niet om geld?
Ik moet mijn vader nog gelijk gaan geven die ik als kind hoorde zeggen dat alles om geld, macht en vrouwenkonten gaat.
Oud 23 oktober 2018, 12:42   #6
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik moet mijn vader nog gelijk gaan geven die ik als kind hoorde zeggen dat alles om geld, macht en vrouwenkonten gaat.
Hij had alleen de volgorde niet helemaal juist, den brave mens.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be