![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210629_96495905
Het is dus iets wat toch wel in bijzonder veel interviews met Italo-Belgen is teruggekomen, de afgelopen dagen: “Voor wie ik ook supporter, België is het land waar ik kansen heb gekregen, in België is het –behalve het klimaat – toch wel veel beter dan het land waar ik vandaan kom”. Dat is toch iets raars hé: wij Belgen/Vlamingen zouden volgens sommigen allemaal racisten zijn, maar uit deze hoek niet anders dan dat ze hier veel kansen hebben gekregen, en het hier zoveel beter is. Wat is het nu eigenlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel simpel: illegale immigratie is hier net zoals in de ons omringende landen niet toegestaan.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat Vlaamse partijen daar minder om staan te springen weer eens de fasco's zijn ? Volgens de chef van Défi is Mahdi nog een ergere fasco dan Francken. En die werd al afgebeeld als Nazi soldaat.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 5 juli 2021 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |