![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...is nog steeds niet gebeurd
![]()
#2 |
Banneling
|
![]() Het is waar dat we andere prioriteiten hadden, maar het is nooit te laat natuurlijk. Een klacht tegen het Vlaams Belang zal misschien ook kunnen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA is onze prioriteit niet. Ze zullen aangeklaagd worden als WIJ daar zin in hebben en zij het het minst verwachten. Wees maar niet bang, de BUB wijkt niet van haar standpunten af.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Die klacht zullen ze vlug terug verwerpen.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen uw uitspraken van gisteren in onze aanklacht verwerken.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Gij denkt toch echt niet dat veel belang gaan hechten aan wat iemand zet op een forum.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik hoop voor jullie dat je genoeg centjes vindt in die geitenwollen sok onder Hans' matras om die procedure in te zetten. Op basis van wat gaan jullie de N-VA ook weer aanklagen voor 'racisme'? Gaan jullie dan ook de KBC aanklagen voor het publiceren van een studie die het gelijk van de N-VA bevestigd? Houzee! Hans en zijn kornuiten gaan de Vlaamse beweging opruimen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat jullie nu het momentum kwijt zijn, evenals het krachtige argument van lineariteit tussen Vlaams Blok & N-Va. Een klacht tegen het Vlaams Belang lijkt me niet meer mogelijk. Volgens thePiano beschikken ze over een leger juristen, die nu wel elke twijfelachtigheid zullen hebben weggewerkt.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij hebben ze bij BuB sinds het Vlaams Kartel koudwatervrees om serieus tegen de schenen van de Belgicistische CD&V te stampen, en durven ze Letermes schoothondjes niet al te streng corrigeren. 't Kan een goeie taktiek zijn. N-VA heeft immers zijn separatistische doemp al serieus binnengepakt. Hun communautaire 'resultaten' (altans het uitblijven van) liegen er niet om. De regerende N-VA slaagt er zelfs niet in om de grondwet te laten respecteren in B-H-V, terwijl de oppositie aanbood om N-VA's eigenste identieke voorstel, onverwijld en met unanimiteit goed te keuren. ![]() Toch had ik graag gezien dat de N-VA omwille van zijn discriminatoire uitlatingen en racistische bejegening tegenover de franstaligen juridisch eens ferm op de rooster gelegd werd. Al was het maar om te zien of de rechtbank hen net als het Vlaamsblok een poot zou uittrekken, en van konsekwentie getuigen in hun interpretatie van de (kut)wetten i.v.m. de beperking van meningsuiting.............
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En net alsof het alleen de verantwoordelijkheid is van N-VA of de splitsing er komt of niet. Het is wel dankzij de N-VA dat het zo uitdrukkelijk in het Vlaams Regeerakkoord staat. En de N-VA veroordelen voor discriminatie? Ja, probeer maar zou ik zeggen. Alles wat we zeggen over onze Franstalige buren, is op feiten gebaseerd. Veel geluk, belgicisten.
![]() |
#12 |
|
![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 16 november 2004 om 12:07. |
![]() |
![]() |
#13 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA'ers als meester-tactici! Voor de verkiezingen zus verkondigen, daarachter anders en dan maar hondebrokken strooien voor hun kiesvee....... Op dit moment zou ik nog niet te snel van afhandeling der kwestie B-H-V gewagen. Of heeft dit begrip samen met 'onverwijld' ' en 'alvorens in een regering te stappen' in N-VA-kringen ook reeds een betekenisverschuiving ondergaan? Binnen een paar maand volgen waarschijnlijk nog een paar aanpassingen: 'zonder prijs' en 'overwinning' worden dan deskundig verneukt en uitgehold........ Citaat:
Ik constateer enkel wat de N-VA ervan bakt. Citaat:
N-VA had nooit in een regering mogen stappen alvorens de zaak afgehandeld was. Citaat:
Het is echter het herhaalde aanwenden van feiten en studies (Van San) ter stigmatisatie van een welbepaalde bevolkingsgroep waarvoor ze veroordeeld werden. Datzelfde kan probleemloos van de N-VA aangetoond worden:
Citaat:
Dan zal jouw partij eerder geluk vandoen hebben.......
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Past zelf maar op dat ze u geen proces aan uw broek lappen voor 't een of 't ander, ... ziet maar uit wat ge zegt, ... |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin maar al gebedjes te prevelen, N-VA, hunne hoogheden van de BUB hebben het zwaard van Damocles boven uw hoofd gehangen. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gelle spant nog geen klacht in, zelfs al lacht iedereen u uit, want: 1) ge hebt het geld niet 2) ge hebt geen argumenten die de rechter ernstig neemt 3) ge wilt de N-VA geen gloriemoment bezorgen. Dus dreig maar rustig verder, BUB blaft enkel wat, maar bijt niet. Brave hondjes!!! Aaike aai!
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |