![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() bron:https://www.parool.nl/amsterdam/veel...rena~a4608124/
Deze berichtgeving heeft, samen met de graaicultuur van onze politiekers, de integriteit van mijn weekend zwaar aangestast ![]() Dit is echt om jaloers op te zijn en volstrekt onmogelijk in ons land. De politiek die zich uitspreekt over een nationaal plan van aanpak en daar eensluidend over is. Daarmee regelrecht ingaande op de vervuiling, maar ook de opbrengsten van koning auto... Daar kunnen ze in ons debielenlandje een punt aan zuigen. Het is echt wel hoog tijd dat het aantal, zakkenvullende, incompetente politiekers zwaar begint te verminderen en dat er terug een politiek gevoerd wordt over de binnenlands grenzen heen.... Dan zal dergelijke, momenteel utopische, aanpak van de zaken ook terug het daglicht kunnen zien.... Hier slagen ze er nog niet in op stront op te kuisen aan een nationaal station in de europese hoofdstad ![]() Ze verzetten liever 60 bussen dan af te spreken om dagelijks een emmer te zetten en die te ledigen... (bron:https://www.hln.be/nieuws/binnenland...vuil~a591cb74/) Hoe gek(ker) kan het nog worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eerste artikel : ook in België zijn er duizenden fietsplaatsen bij de stations bij gekomen de laatste jaren.
Tweede artikel : transmigranten ... het zijn gewoon illegalen : inbrekers. Mensen ja maar hier illegaal. Als ik inbreek in het huis van Jos Geysels of Relnicht Calvo, bellen die de politie en, word ik eruit gezet want ik ben dal wel een mens maar daar op die plaats en dat tijdstip illegaal.
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga mij laten composteren! Gek genoeg? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet te snel. Gaat u maar eerst winkelen, want in bepaalde Waalse provincies schijnt men hiervoor beroep te kunnen doen op EU en/of federale subsidies. In de bio-teelt is compost een absolute behoefte. Hoe groener hoe beter!