Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2018, 09:29   #1
1000 miles
Burger

Standaard In heel Nederland gaat de schop in de grond

bron:https://www.parool.nl/amsterdam/veel...rena~a4608124/
Deze berichtgeving heeft, samen met de graaicultuur van onze politiekers, de integriteit van mijn weekend zwaar aangestast
Dit is echt om jaloers op te zijn en volstrekt onmogelijk in ons land.
De politiek die zich uitspreekt over een nationaal plan van aanpak en daar eensluidend over is.
Daarmee regelrecht ingaande op de vervuiling, maar ook de opbrengsten van koning auto...
Daar kunnen ze in ons debielenlandje een punt aan zuigen.
Het is echt wel hoog tijd dat het aantal, zakkenvullende, incompetente politiekers zwaar begint te verminderen en dat er terug een politiek gevoerd wordt over de binnenlands grenzen heen....
Dan zal dergelijke, momenteel utopische, aanpak van de zaken ook terug het daglicht kunnen zien....
Hier slagen ze er nog niet in op stront op te kuisen aan een nationaal station in de europese hoofdstad
Ze verzetten liever 60 bussen dan af te spreken om dagelijks een emmer te zetten en die te ledigen...
(bron:https://www.hln.be/nieuws/binnenland...vuil~a591cb74/)

Hoe gek(ker) kan het nog worden...
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 12:24   #2
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Het eerste artikel : ook in België zijn er duizenden fietsplaatsen bij de stations bij gekomen de laatste jaren.

Tweede artikel : transmigranten ... het zijn gewoon illegalen : inbrekers. Mensen ja maar hier illegaal. Als ik inbreek in het huis van Jos Geysels of Relnicht Calvo, bellen die de politie en, word ik eruit gezet want ik ben dal wel een mens maar daar op die plaats en dat tijdstip illegaal.
Oud 23 november 2018, 22:55   #3
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
bron:https://www.parool.nl/amsterdam/veel...rena~a4608124/
Deze berichtgeving heeft, samen met de graaicultuur van onze politiekers, de integriteit van mijn weekend zwaar aangestast
Dit is echt om jaloers op te zijn en volstrekt onmogelijk in ons land.
De politiek die zich uitspreekt over een nationaal plan van aanpak en daar eensluidend over is.
Daarmee regelrecht ingaande op de vervuiling, maar ook de opbrengsten van koning auto...
Daar kunnen ze in ons debielenlandje een punt aan zuigen.
Het is echt wel hoog tijd dat het aantal, zakkenvullende, incompetente politiekers zwaar begint te verminderen en dat er terug een politiek gevoerd wordt over de binnenlands grenzen heen....
Dan zal dergelijke, momenteel utopische, aanpak van de zaken ook terug het daglicht kunnen zien....
Hier slagen ze er nog niet in op stront op te kuisen aan een nationaal station in de europese hoofdstad
Ze verzetten liever 60 bussen dan af te spreken om dagelijks een emmer te zetten en die te ledigen...
(bron:https://www.hln.be/nieuws/binnenland...vuil~a591cb74/)

Hoe gek(ker) kan het nog worden...

Ik ga mij laten composteren! Gek genoeg?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 23:30   #4
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik ga mij laten composteren! Gek genoeg?
Niet te snel. Gaat u maar eerst winkelen, want in bepaalde Waalse provincies schijnt men hiervoor beroep te kunnen doen op EU en/of federale subsidies. In de bio-teelt is compost een absolute behoefte. Hoe groener hoe beter!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be