![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie slechts één oplossing: het toekennen van westerse hulpprogramma's keihard koppelen aan het aanvaarden en toepassen van geboortebeperkingsprogramma's. Daardoor zou de westerse hulp een heel stuk effectiever kunnen werken. Zou dat volstaan? Natuurlijk niet. Op een of andere manier zou de druk op die landen sterk moeten verhoogd worden om de welig tierende corruptie uit te schakelen. Ik besef dat dit allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan wordt. We riskeren grote verwijten van "inmenging in binnenlandse aangelegenheden" naar onze kop geslingerd te krijgen. Maar wat is het alternatief? Dat zogezegd "pact" tekenen en lijdzaam die immigratie-tsunami ondergaan? Dan beklaag ik de toekomst van onze kinderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u met zen allen wel al weet heb ik geen boodschap aan FB.
Zag ik tijdens mijn surftochten op het net deze staan. Deze landen zien het VN-migratiepact niet meer zitten. Best niet tekenen dus die onzin maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 november 2018 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet dat er überhaupt ooit zo'n tekst opgesteld kon worden.
Dit is er heel ver over. Grenzen dicht nu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://undocs.org/en/A/CONF.231/3 Ondertussen is het pact blijkbaar niet meer raadpleegbaar. Alle mensen verantwoordelijk voor dit fascistische pact moeten de gevangenis in. Ook Theo Francken. Maar zeker de hele UN en EU kosmopolitische ondemocratische übermenschenelite!!
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 25 november 2018 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je het verschil tussen een mening en een feit? Dit is een zelfmoordpact. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een andere bron gevonden. Als het niet over illegale migratie of vluchtelinge gaat waarom staat er dan dit :
"Review and revise requirements to prove nationality at service delivery centres to ensure that migrants without proof of nationality or legal identity are not precluded from accessing basic services nor denied their human rights" Daar staat zoveel als smijt uw paspoort weg, ga leren liegen bij Advocates Abroad, kom binnen en schuif bij aan tafel.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Enable political participation and engagement of migrants in their countries of origin, including in peace and reconciliation processes, in elections and political reforms, such as by establishing voting registries for citizens abroad, and by parliamentary representation, in accordance with national legislation " Alles wat Dries Van Langenhoven en nog veel meer en erger klopte. Daarenboven begin ik te begrijpen hoe het komt dat Theo Francken niet vroeger heeft ingegrepen : die wordt gewoon verzopen in zulke waanzinnige pacten en documenten. Dit is er zo nog ééntje en er zijn er nog verschillende (herinner u het vluchtelingenpact) : mainstreaming migration Weeral niet in de taal van het plebs natuurlijk.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve Belgie.
Iedereen mag op zijn kop gaan staan, het pact zal getekend worden door Belgie, met de N-VA voorop.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overal schuift de bevolking op naar rechts maar de zogenaamde linkse elites blijven hun wereldvreemde visie op allerlei manieren erdoor drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie trouwens op die link naar FB klikt en ingelogd is die staat op de bruine lijst van de staatsveiligheid. Een gewaarschuwd mens is er twee waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie niet tevreden is mag op het VB stemmen, of eigenlijk liefst van al thuisblijven als er verkiezingen zijn. Waarom denk je dat men op TV kwam zeggen dat wie de wet overtreed door niet te gaan stemmen niet vervolgd wordt? In welk land roept de staat open en bloot op om de wet te overtreden? ![]() Pure Comedy Capers.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 november 2018 om 18:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deel ervan waarschijnlijk al van voor het forum online gegaan is.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 november 2018 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |