![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof het nu echt onmogelijk is met de wapenstok en het waterkanon die lastposten te verjagen en lastig te vallen tot ze vanzelf ophoepelen naar landen die het beter doen dan wij, als er zijn met nog meer hypocriete politiekers en helpende multiculgekken... Ondertussen lopen er weer discussies om het migranten/transmigraten/vluchtelingen enz nog wat meer uit de wind te zetten en ze nog meer mogelijkheden aan te reiken om zich hier en elders op hun kont te laten vallen en hun hand uit te steken - of zelf pakken wat ze te pakken kunnen krijgen. De fameuze Marrakech-komedie die op slinkse wijze ons nog meer van dat zootje zal aanvoeren voert de verdere reeks aan. De maatschappij moet en zal naar de bliksem gaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jacques Brel / Liesbeth List
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 25 november 2018 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al een draadje schreef dat ik opgestart heb, ziet u dat ook leden van het Koningshuis naar Marokko trekken om daar bepaalde afspraakjes te gaan maken. ![]() Dat Marrakech-pact plaats ik onder de noemer: *bullshit!* Dat ondertekenen is hetzelfde als uw handtekening op een blanco papiertje zetten, uw eigen doodvonnis tekenen dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 november 2018 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |