![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België investeert 43 miljoen in vrouwenrechten
Citaat:
Ik keek op naar het TV scherm en zag nog juist de zin "België investeert de volgende jaren 43 miljoen euro extra in de rechten van meisjes en vrouwen wereldwijd." Ik verslikte mij haast in mijn broodje/kaas toen ik het bedrag zag. Naast de verslik poging dacht ik: "In wat een rijk land leven wij toch" Een dankwoord van die De Croo naar de brave belastingbetalers alhier zat er niet in. Mijn eten heeft mij niet gesmaakt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, stel je voor zeg, een minister van ontwikkelingssamenwerking die geld investeert in gelijkberechtiging van vrouwen in derde wereldlanden waar wij bilateraal mee werken... Kun je ook een rationele uitleg verschaffen waarom dit problematisch zou zijn, en wat jouw verhaal van kaas en sandwichen + het soort volkje waar jij blijkbaar mee wil samen eten daar enige relevantie in heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 2 december 2018 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebruikt men dat toestel in Zuid-Afrika of was dat alleen bestemd voor de blanke boeren die men van kant maakte?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2018 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu de vrouwen hier nog proberen beschermen en het komt misschien nog goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, het eindeloos pamperen en knuffelen van islamieten in dit land, die niet zo hoog oplopen met vrouwenrechten, is daar een mooi voorbeeld van.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 december 2018 om 01:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "investeren" is meteen ook zo een woord dat verkeerd gebruikt wordt in poco-middens.
"uitgeven" lijkt me een juistere omschrijving.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2018 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleen al de Vlaamse inkomsten waren 42 miljard euro in 2017. Federaal 115 miljard. Dit is dus 0.274 promille.
Dit bevestigt mijn kijk: Met investeren in vrouwenrechten heb je te weinig rechtstreeks aangevallen op de islam, wat voor de islamcriticus de uiteindelijke bedoeling moet zijn. Vrouwenrechten zijn een middel, de islam het doel. Hoe omgekeerd men het ook wil voorstellen. En investeren zal altijd weggesmeten geld zijn voor wie naar zijn eigen navel (en bankrekening) kijk. Dit is 43 miljoen euro die niet naar migranten gaat. Die niet naar moskeeën gaat.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 3 december 2018 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Die subsidies zijn totaal nutteloos weg gegooid geld als men het migratiepact Marrakech ondertekend!
Zie Tekst uit migratiepact Marrakech Culturele gevoeligheden Voor de partij is het een ‘no go’ dat ontvangstlanden respect voor de cultuur van de migrant moet promoten en in de gezondheidszorg de ’culturele gevoeligheden van migranten moet respecteren. “Dat kan leiden tot het terugdraaien van vrouwenrechten.” Wat staat er in de tekst migratiepact Marrakech? Promote mutual respect for the cultures, traditions and customs of communities of destination and of migrants < > Bevordering van wederzijds respect voor de culturen, tradities en gebruiken van gemeenschappen van bestemming en van migranten
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geld aan Afrika geven is altijd nutteloos.
Maar ja het is toch maar dieselgeld. Ze hadden het beter aan kanker onderzoek gegeven!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 december 2018 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Volgens mij hebben ze De Croo gewoon minister-van-geld-geven-aan-negers gemaakt omdat ze minder last van hem hebben als hij in Afrika zit.
Laatst gewijzigd door Zieke Jos : 3 december 2018 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Decroo heeft in J'burg een vertoning weggegeven op het niveau van Mugabe in zijn betere dagen. Hij gedraagt zich als een Afrikaan onder de Afrikanen. Hoog tijd dat hij zijn bekrompen Oost-Vlaanderen verlaat voor het wijde Afrika.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, daar had men het beter aan gegeven, onze eigen ziekenhuizen uit de nood helpen, kankeronderzoek, onderwijs in eigen land dan wel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Langs de ene kant investeren in vrouwenrechten wat ik goed vind.
Langs de andere kant hopen volk binnen halen die dat helemaal niet kennen ...., waar zit de logica?
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en een weekend met Goedele op trot, toch ook niet te vergeten! al schreef hij daar niks over op Facebook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Goedele die is zo zot als een aap met alle respect voor apen en half-apen.
|
![]() |
![]() |