![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide woorden 'de facto & de iure' staan nogal in contrast met elkaar.
Was het een goede zaak de N-VA de deur te wijzen? Ik dacht het niet maar laat dat een persoonlijke mening zijn en laat ik die persoonlijke mening opvullen met de zin: "De éne zijn 'dood' is de andere zijn brood?' Panem et circenses? Ee enquête zou er als volgt kunnen uitgezien hebben. * Ja, goede zaak dat ze 'weg' zijn. * Nee, totaal géén goede zaak. * Tijd dat we die Michel de deur gaan wijzen? * Had die Michel schrik dat "Vlaanderen apart" er wel eens kon doorgekomen zijn? En mocht ik het in een enquête gegoten hebben zou ik de volgende zin zeker niet vergeten zijn. * ZKH Laurent for President. ![]() (ik prijs mij bij deze gelukkig er niet aan begonnen te zijn aan de enquête ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 december 2018 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elk dergelijk fenomeen is een goede zaak.
De vraag is voor wie?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 december 2018 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA is zelf gaan lopen.
Waarom zijn ze gaan lopen ? Omdat de Premier zijn handtekening wilde gaan zetten onder een document waar zij akkoord mee zijn gegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En met felle ongelooflijk felle tegenzin. Wat het pro NVA rechts gelul ook mag zeggen
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 december 2018 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |