![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Burgemeester
|
Je bent tegen de oorlog in Irak, voor het cordon sanitair, je draagt asielzoekers een warm hart toe, je bent voor de belgische democratische partijen, tegen wapens en voor die arme sukkelaars in het midden oosten want je bent geen raccist. In je vrije tijd demonstreer je voor natuurbehoud of tegen de amerikaanse ambassade.
Je bent tegen Bush maar voor Louis-Michel. je bent tegen het kapitalisme en op 11 november geef je een aantal euro's aan 11-11-11. Je bent voor migrantenstemrecht want Abou jah jah heeft misschien wel gelijk Je rijd zelf met de wagen maar bent tegen de files en voor hoge verkeersboetes. Je drinkt maar af en toe een cola-light bij McDonalds. Je bent tegen de doodstraf en voor de wet Lejeune Hoge belastingen vind je normaal want de premier zij dat het goed was... Ondertussen ben je blind voor wat er in je buurt of de wereld echt broeit Maar je bent goed bezig want politiekers en BV's staan aan je kant. En je denkt politiek correct Proficiat, je bent een goeie Belg En de Belgen droomden verder... arm Belgie. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Die cola light was er teveel aan!!!! BOE!!!!!!!!!!
|