![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Assita Kanko wordt kopstuk voor de N-VA
Citaat:
![]() Er was al een enquête met de vraag of mensen hun stem nog voor de N-VA over zouden hebben. N-VA ziet het binnenhalen van de 'vrouwenrechtenactiviste' als een goede zaak. Ik wil met deze géén kwaad schrijven maar ik denk dat er véél VB stemmers die N-VA voordien eens gestolen heeft, terug naar hun 'stal' gaan lopen. Ach het is bijna kerst dus , no problem' met een nieuwe kerststal? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2018 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Grote Leider heeft precies iets op te poetsen.
Slechte timing,
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel dat was het eerste wat ik er ook van dacht: "Wreed slechte timing!"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() dubbel, deze post stond al in het juiste subforum :
https://forum.politics.be/showthread.php?t=246501 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond het binnenland waardig. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2018 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle fora zijn evenwaardig
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je dus impliciet zegt is dat veel kiezers structureel denken en handelen vanuit racisme ? Want hoe ga je anders verklaren dat een kiezer problemen heeft met een partij die een vrouw op de lijst zet die lid is van denktank Liberales, onderneemster is, schrijver, columnist van De Standaard, die opkomt voor vrouwenrechten ? Ter info : ze is seculier, perfect tweetalig, universitair, ervaring als journalist, in een bank en later bij de liberalen kabinetsmedewerker was. Die scherp geformuleerde columns schrijft tegen de verrotting die via de 'grote moskee' in brussel het salafisme aan het verspreiden is ? http://www.liberales.be/teksten/2018...t-assita-kanko Die pleit voor integratie, volgens de normen en waarden van hier en een expliciete tegenstander is van achterlijkheid in zijn politieke vormen zoals de partij 'Islam' ? https://twitter.com/assita_kanko/sta...63115236024320 Die het cultuurrelativisme hekelt en het laisser-aller van de politieke correctheid kapittelt ? Die expliciet stelt dat integratie alleen kan voor wie echt kiest voor een europese identiteit en alle europese waarden moet omarmen en aanvaarden ? Lees haar schitterende stuk J'accuse in Knack maar eens en kom dan vertellen waarom de kiezer problemen zou hebben met die dame op de lijst van een partij die niet Bruin is zoals het Blok. https://www.knack.be/nieuws/belgie/w...on-527903.html Of zou het toevallig zijn dat deze dame een zwarte huidskleur heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind het inderdaad een zeer goede zaak dat NV-A sterke vrouwen van buitenlandse komaf op hun lijsten weet te zetten. Laat hen maar lichtende voorbeelden zijn voor jonge meisjes die lijden onder het juk van de cultuur en religie waar ze thuis mee opgroeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slecht nieuws. Dat betekent dat we vervroegde verkiezingen krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stuk is geschreven in de nasleep van Charlie Hebdo. Dat was een sterk stuk en ze sloeg nagels met koppen. Ondertussen zijn we 4 jaar verder en evolueert alles nog verder in de verkeerde richting.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar welk verband leg je mss? Laatst gewijzigd door Anna List : 14 december 2018 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het goed is, moet het ook gezegd worden. |
|
![]() |
![]() |