![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We vernemen dus dat het aantal binnenstormende verrijkers in stijgende mate is. We moeten ze registreren om te weten wie ze zijn en het kaf van het koren te kunnen scheiden... Men vertelt ons hoeveel er ongeveer blijven binnenwaaien maar we weten aan geen kanten hoeveel er weer ons landje verlaten! Het is niet omdat ze dat moeten doen dat ze dat ook doen! Dan beginnen de spelletjes met de advocaten, maken en kopen ze vlug wat kinderen bij, moeten de kinderen naar school en wellicht eerst hun jaar en daarna hun studies afwerken en als ze het spelletje lang genoeg kunnen uithouden... kun je ze toch niet meer terugsturen omdat ze hier al zo lang zijn... En dan de laatste paragraaf er nog bovenop waar ze na wat gerechtelijke beslissingen (weer van linkse rechters of zo) nog zouden dwangsommen krijgen ook als ze niet hun zin krijgen! Misschien toch maar vlug nieuwe verkiezingen terwijl het ijzer warm is! Grootste probleem voor ons ganse land is de migratie. Nu weet iedereen het nog, straks na de talloze praatjes van onze pers... Het ziet er bijgevolg vooral slecht uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder wist te schrijven moet men stoppen met bedden 'te zetten' voor de asielzoekers en illegalen en bootvluchtelingen.
Ik ben van mening dat men die gelden beter kan gebruiken om onze eigen ziekenhuizen/ziekenhuisbedden, het personeel wat met op te waarderen. Vrij recent was er nog een ouderpaar dat nergens plaats kon vinden waar men hun autistische zoon kon helpen. Ik vind dat een regelrechte schande dat men al dat geld maar geeft aan de gelukszoekers/migrantencentra/asielcentra die eigenlijk totaal voor niets nodig zijn want niemand nodigde ze uit heeft, meestal lopen ze dan nog illegaal rond. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 december 2018 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie De Block wist goed genoeg dat ze de Palestijnen niet meer zou kunnen terugsturen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |