![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegpiraat maakt tweede slachtoffer: Bernadette (60) sterft half jaar na aanrijding
De onverbeterlijke wegpiraat Wim B. (44) uit Menen heeft niet één, maar twee dodelijke slachtoffers op zijn geweten. Stel ik mij de vraag hoe het komt dat die na een ongeval (eerste) waarbij ook een dodelijk slachtoffer viel nog zomaar de baan op kan. Begrijpe wie begrijpe kan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tweede slachtoffer stierf een half jaar na de aanrijding, sinds de aanrijding lag ze in coma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België zijn er gevallen waarbij iemand verschillende keren levenslang rijverbod heeft gekregen en deze persoon toch nog altijd achter het stuur van een auto blijft kruipen. Wat maakt het dan nog uit voor zo iemand? Eén keer levenslang rijverbod of twintig keer of duizend keer, wat maakt het?
Een iemand doodrijden is bijlange niet zo erg als doodslag. |
![]() |
![]() |