![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De burger mag, moet zelfs, binnen kort weer eens gaan vertellen wie hij aan de macht wil hebben.
Straks worden we weer bestookt met politieke debatten die vooral slechts één doel hebben, de burger ervan overtuigen dat een stem voor het Vlaams Belang een verloren stem zou zijn. Nochtans is de keuze voor de rechtsgezinde kiezer uiterst beperkt. Er zijn eigenlijk slechts twee partijen in Vlaanderen,... het Vlaams Belang en andere. "Andere", omdat het hier "allen tegen één" en "één tegen allen" is. Die "allen" gebruiken wel wat verschillende koosnaampjes waarmee ze naar de kiezer trekken maar eens de verkiezing heeft plaatsgevonden kruipen ze als een stel politieke hoeren weer samen om één grote partij te vormen. Wie rechts wil stemmen heeft dus slechts één enkele keuze en dat is nu net het Vlaams Belang. Iedere andere rechtse stem komt uiteindelijk automatisch weer bij links terecht. Dat zijn voor hen die rechts wil stemmen, pas echt verloren stemmen. Wie niet Vlaams Belang stemt zal ondervinden dat hij weer maar eens bij de neus genomen is omdat eender hoe het weer terug de zelfde mensen,... mensen die door hem of haar werden weggestemd,... terug opnieuw aan de macht zullen komen. "Echt verloren stemmen dus". Dat maakt dat de kiezer, die op één van de andere stemt, eigenlijk evengoed thuis in zijn bed had kunnen blijven liggen. Met of zonder zijn stem alles zal, zoals in het verleden al zo dikwijls gebleken is, weer voor de zoveelste keer bij het oude blijven. De zelfde bende nietsontziende zakkenvullers die weer opnieuw aan de teugels plaatsnemen en die schaamteloos alles boven de hoofden van de burger beslissen onder het mom dat ze een mandaat gekregen hebben van de kiezer. Heel handig gaan de politici van links de komende tijd de kiezer weer trachten te overtuigen hoe zinloos het is om op het Vlaams Belang te stemmen vanwege het cordon. Laat dat cordon nu juist de best mogelijke rede zijn om WEL Vlaams Belang te stemmen. Wie een rechts bestuur wil moet beseffen dat, door geen van de andere ooit het cordon zal doorbroken worden. De enige die het cordon kunnen en moeten doorbreken is de kiezer zelf en juist daarom is een stem op het Vlaams Belang geen verloren stem maar een zeer noodzakelijke stem. Stemmen op het NV-A, in de idee van rechts gestemd te hebben, moet nu stilaan toch wel duidelijk zijn dat dit juist de meest verloren stemmen zijn. Het N-VA is niet meer of minder dan een politieke hoer waarvan al haar stemmen uiteindelijk bij links belanden. Vóór de verkiezing haalt ze haar bestofte rechtse programmapunten nogmaals van het schap om ze na de verkiezing weer even snel terug op te bergen. Daarom,... zij die rechts aan de macht willen,... laat u niet meer bij de neus nemen. Zorg er voor dat uw stem voor rechts ook daadwerkelijk naar rechts gaat en geef op zijn minst uiting van uw ongenoegen ten aanzien van het ondemocratische cordon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben pro cordon toilet voor GROEN en ROOD !!
Ik ben geen vb-er , maar mochten ze genoeg stemmen behalen , laat hen gerust meeregeren , want het cordon sanitair is niet democratisch , tot tegenstelling wa'da' wreed irritant groentje geysels beweert !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaat niet lukken de meerderheid kotst van het vb uitschot, wat wildt ge.
(zelfs met een te verwachten herpakking, waardeloos) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben communist en heb op dit forum reeds meermaals gezegd dat iedereen zijn stem evenveel waard moet zijn.
Een CS voor wie zijn mening ook, is de zuivere afbraak van de democratie. Wat ik dan ook een tegenspraak vind bij de VB-ers hier op dit forum is, dat ze zelf vragen voor een CS voor iemand met een linkse mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je Marx zijn waanbeeld verder wil trekken, kom je uit op een libertair samenspel van altruïsten zonder leiders. Helaas is een bewust altruïst een zeldzaam beestje.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 februari 2019 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat de demente bomma in't rusthuis? Is dat de bierzwelgende oom? De neef die na 30 jaar postzegelverzamelen eindelijk een bruidje heeft gekocht?Het nichtje dat multicultureel thuiskomt met haar NieuwBelgisch vriendinnetje? Citaat:
Citaat:
Denk u nu echt dat België een democratie is? Dan kan je hetzelfde denken van de Democratische Volksrepubliek van Korea.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 februari 2019 om 07:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bepaalde politici zitten ook vast in hun positie door afscheidingen / vleugels binnen hun eigen partij.
Of dat vanaf hun partij aan de macht kwam er zoveel "infighting" is tot hun partij "verdampt" tot een hoopje as. De opstokers die revoluties willen eruit gooien en de fossielen eruit gooien die niets willen veranderen. Zo moet je wel beginnen te denken in "partijpolitiek". En dan voor de rest moet je de corruptie in het algemeen aanpakken. Ik denk eigenlijk dat er teveel fossielen in de Belgische politiek zitten die alles bij het oude willen laten. Dan zijn er misschien wel opstokers nodig die de fossielen neutraliseren... Ach, ja...
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zodus voor nu zou ik in het Belgische landschap meer opstokers steken. Figuren zoals een FDW, DVL, DeDecker, enz... die veranderen iets...
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een Vlaamse regering gevormd worden, maar geen federale regering,dat zal blijven aanslepen tot in het oneindige. De Vlaamse onafhankelijkheid zal dus de facto tot stand gekomen zijn . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Communisme is tegen creativiteit, tegen bezit, tegen menselijkheid. Communisme is pure waanzin en het zou met dezelfde afschuw als "Ik ben een nazi" moeten benaderd worden naar mijn mening.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is normaal dat er om de 5 jaar verkiezingen zijn.
Wat het resultaat gaat zijn: nog meer versplintering en nog meer kleine partijen. Het is dringend tijd dat er een kiesdrempel van 10% ingebouwd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK maar in China werken de kapitalisten toch zo gaarne samen met de communisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat je gelijk krijgt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat uiteindelijk om te kotsen is, is dat cordon! Breek het VB af met argumenten en discussies, indien je bewijst dat ze uitschot zijn verdampen ze zelf wel! Nu is dat cordon eigenlijk een spelletje voor lafaards! En een cadeau voor onze Franstaligen! Stel je voor dat men al die Vlamingen "los laat"... Laatst gewijzigd door andev : 15 februari 2019 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij uitbreiding niet alleen het VB, alle Belgische politici en Belgicisten zijn uitschot. Dat mag men gerust zeggen, geen probleem.
![]() |
![]() |