![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een uitspraak. In haar geval had eerder van toepassing geweest . Het is als een mooie vrouw met een veel te dik gat. Die uitspraak zal veel jongeren veel plezier doen
![]() https://www.demorgen.be/politiek/rut...uist-bcf4e34e/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik voel je pijn.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoe dan ook, OVLD en NVA zijn weer naar elkaar aan het groeien. zou best kunnen dat de vlaamse regering van mei 2019 nu al in de stijgers staat.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Er is geen stemming nodig, dus ik vrees dat ze veel kan lullen maar er weinig aan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel plooien de vld-ministers, ofwel de vld-parlementairen. Peeters en zijn tsjeven spelen de laatste jaren systematisch hun hand over.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
DAt van die uitspraak is dik OK.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() is Gwendolien nu Ruth gewoon in haar gezicht aan t uitlachen?!?
tsss dat wijf kan zo hard zijn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In theorie kan Peeters gewoon zijn kb aanpassen en die laten tekenen door de koning, er is daar geen parlement of consensus voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is reeds gebeurd hoor. We hebben wel gezien hoe dat uitdraait. De vakboungden; uitsluitend ene vooral; verdelen dan bijna duizend jobkes zonder examens. Het is wel al een tijdje geleden maar de grote hoop van de kiezers kan zelfs niet onthouden van de morgen tot de avond. En desnoods bedreigen die vakbond ; natuurlijk telefonisch; alle andere kandidaten met het hellevuur. Het Vlaams gewest heeft die fameuze cadeau gekregen bij de oprichting. Oei; ik had beloofd van hier weg te blijven. Ik moet die belofte niet houden. Tegen leugenaars mag er gelogen worden. Maar deze "okkazie"' kon ik niet laten liggen. Trouwens "égalité" hoor vrienden. Ja, ja. Op papier bestaat dat woord nog. Het stoort toch niet dat het nog bestaat? ![]() Begin al maar een noveen om de dame van Montaigu te smeken opdat ik zou verdwijnen. En niet vergeten natuurlijk om geld in de offerblok te steken. Daar is ze beter mee gediend. Laatst gewijzigd door werkman : 6 maart 2019 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |