![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze minder/geen vlees meer willen eten... Ok tot daar aan toe, kan ik inkomen dat men daar best wat mee zou minderen -ook omwille van gezondheidsredenen... Idem wat betreft allerhande milieuvervuiling enz. MAAR waar ik absoluut NIET mee akkoord ga zijn de zogezegde geruchten dat men vliegtuigtickets duurder zou willen maken, en dan nog wel aanzienlijk duurder.
![]() ![]() ![]() Zelf vliegen de groene predikers uiteraard lustig by air rond, ah ja 'het is voor het goede doel' ![]() ![]() My 2 cents ivm de recente 'groene' maatschappelijke ontwikkelingen. Ik zal dus zeker niet op Groen! stemmen, en ik twijfel er zelfs aan om een stem voor links uit te brengen vermits dat in the end mede in hun voordeel speelt. Re-pfffffffff. Discuss please, thanks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen krijgen we geprogrammeerde afwezigheden van BB & de strandbedelaar, plus 'spontane' -puur toevallige- gezamenlijke terugkeer momenten. Maar nu gaat de show nog een extra dimensie krijgen : wat geregisseerde onenigheid : BimBam gaat wat kakken op de groenen, terwijl eno net de rol speelt van apologeet van de groene Lullo's.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic please.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pa -> Rd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u dan een therapist?
Anders slaat die meme niet op u en is het alvast geen persoonlijke aanval.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ge moet goed gek zijn om als uitkeringstrekker met pecuniaire moeilijkheden en een noodzaak van sociale steun en hulp allerhande, te gaan inhakken op links dat zijn uiterste best doet om dat segment van de bevolking dat zichzelf niet kan beredderen, een menswaardig bestaan te verzekeren.
DE klimaatjongeren vormen de meest hoopgevende vorm van basis activisme van de laatste decennia. De hogere prijs van vliegtuigtickets zou moeten middelen-gebonden zijn. Ik kan aannemen dat je daarover woest bent. Maar als je per se aan masochisme wil gaan doen, ga je gang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 25 februari 2019 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat die haar eens goed bijbrengt waar haar welbegrepen eigenbelang ligt bij het gaan stemmen. Maar allee ze heeft het blijkbaar al verstaan. Iedereen flipt wel eens. Ook de Groenen. Ik herinner me hun migranten open deur van het jaar 2000. En ik ben tegen hun unitarisme. Op dat vlak heeft BDW dan weer de historische wind in de zeilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat weet ik niet.
Uiteindelijk weet ik alleen welk typetje die persoon neerzet. Sommige forumleden , daar kan ik wel een persoon aan koppelen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 februari 2019 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met GROEN ga je achteruit ipv vooruit !! GROEN buiten , en je behoudt hele ruiten !! GROEN binnen , en je kan niks meer (deftig) beginnen !! GROEN , stelletje onnozele idioten , men had hen beter op de kachel geschoten !! Geef GROEN geen kans , want anders vernielen ze je met glans !! Rechtuit gesproken , partij GROEN in een raket , richting zon !! Ik heb dus geen greintje respekt voor deze natuurvernielers !! Ook hun knuffelgehalte komt m'n strot uit !! Zulke mogen NOOIT het land besturen , dit levert een grote miserabele knoeiboel op !! Als ik de kans krijg hun verkiezingsplaten te versieren , met liefde & plezier zelfs !! Hun liefde voor geld , gaat boven de natuur uit !! En dan da' groentje die laat zich rondrijden in een auto !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 februari 2019 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beweert een ander typetje.