![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() bron: https://www.tijd.be/politiek-economi.../10106110.html
Citaat:
Hij noemt hier eventjes 2 punten die ook in onze toekomstige begroting niet zouden misstaan: Verspilling overheid: - Te beginnen met de ellenlange lijst politiekers en politieke mandaten in België én Europa die voor grof geld geen zinnige zaak uitsteken. Lees: carnaval Aalst bekritiseren. - De subsidies op alle politieke partijen en koningshuizen halveren - Federale en regionale agentschappen versneld efficiënter maken, dus afbouwen. -N.M.B.S. privatiseren. -.... Beter bewaking grenzen: Moet daar nog een tekeningske bij....? En wat vooral een punt is dat in ons land onbestaande is: Trump houdt zich aan de gemaakte beloftes en komt ze ook na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waar Bernie Sanders over zei: "van een ongeziene WREEDHEID"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe dan ook "America" is er niet slechter op geworden met Trump.
En met een Trump aan het bewind hier zouden we alvast een tiental regeringen kunnen uitsparen, hij zou het wel regelen en rapper dan nu. Misschien moeten we hem vragen de plaats van Junckers over te nemen dan kwam Europa weer op de kaart te staan.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder schreef denk ik dat als Trump de 'handdoek in de ring' zou gooien en zeggen of denken, trek er verder uw plan mee en er figuren als een B. Sanders of H. Clinton (<- doet niet mee) aan de 'macht' zouden komen je het daar héél snel achteruit zal zien gaan in de VS. Ik blijf 'The Donald' nog steeds het voordeel van de twijfel geven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, waarom vraag je Erdogan niet, die is nog straffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() het is alvast de eerste Amerikaanse president in verschillende decennia die totnogtoe geen oorlog startte
|
![]() |
![]() |