![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nic Balthazar: ‘Natuurlijk roep ik niet op om Donald Trump dood te schieten’
Citaat:
![]() Intussen kennen we zijn mening. Van onder welke steen komt die Balthazar eigenlijk onderuit gekropen? Ok, ,ok Clickbait (klikaas) is één van de vele pogingen om de lezer tot een "klik" te verleiden en zo meer inkomsten uit internetreclame te genereren of er zelf met in de 'belangtstelling' te komen staan. Die 'Like' van FB is ook zo iets dacht ik. Ik moest zelfs al nadenken over wie dat eigenlijk was die Balthazar want die zat ergens in het vergeethoekje maar doet verwoede pogingen om uit dat vergeethoekje te geraken precies. Ik ben dan ook meer fan van Balthazar Boma daar die er tenminste voor uitkomt dat hij een worstendraaier is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
22.00 uur: De Nic en den Donald komen elkaar tegen in een donker steegje, de Nik heeft een revolver bij met 2 twee kogels. 22.15 uur: De Nick staat bij de Petrick te bleiten omdat hij een pak slagen gekregen heeft dan den Trump en deze laatste bovendien zijne revolver heeft afgepakt en in 't Scheld gegooid. Dat zou er in werkelijkheid gebeuren, zeg dat den Hoomer het gezegd heeft. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 maart 2019 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() benieuwd wat justitie nu vindt van deze bedreiging van een bevriend staatshoofd.
![]() komt er ook een Pano reportage over deze linkse radicalisering? zoveel vragen waar geen antwoord op gaat komen in BE. gelukkig zijn de veiligheidsdiensten in de US wel wakker sinds 911 ... ik hoop dat Nic in t kort nog een reis naar de US heeft gepland ... mijn gok is dat hij tot aan de balie van 'immigrations' geraakt, en dan linea recta terug op de eerste vlieger naar Brussel begeleid wordt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 maart 2019 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk haalt die uitspraak de Amerikaanse pers, en wordt de Belgische ambassadeur om uitleg gevraagd.
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Jammer.
Dergelijke uitschuivers dienen afgestraft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgo-fascisten op hun best, die mogen dat.
Stel je het gerechtelijke circus voor dat op gang zou komen wanneer De Winter zoiets zou publiceren over de eerste minister bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, ze weten immers ook wel wat voor prul de man is die het zei.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS maar wat mij interesseert is de reactie van de b-justitie, want volgens mij is dat nog steeds strafbaar, het beledigen en bedreigen van een en ik formuleer het graag officieel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in De Morgen, een vriend van de Belgo-fascistischen? Ik denk het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een grote, door ons betaalde, prul.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rood-Groene hatespeech even samengevat :
“Laat die BDW alsjeblieft de meest gevaarlijke streng verboden skipiste kiezen. Misschien, met wat geluk, .... ???? Een mens mag altijd hopen.” Die opmerkelijke ‘wens’ postte Hasselts PVDA-kandidaat Tony Coppens gisteren op Twitter naar aanleiding van de skivakantie van Bart De Wever.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 maart 2019 om 12:28. |
![]() |
![]() |