![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() voor de verandering eens een onschuldig draadje.
kinderliedjes dus maar, die hebben we allemaal ooit gezongen, dus dit zou een verbindend verhaal kunnen worden! Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Grappig, bij ons was dat een variant :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een onbewoond eiland
Loopt geen pedo voor je neus Ja je voelt je d'r blij want Pedofielen zij hier de kneus Geen pietsie pech want je hoeft er niets Geen pedo trekt je van je fiets Ligt op je luie haidewiets Drinkt met je billen bloot Niet bang van een pedopiemelstoot Je wordt vanzelluf groot Op een onbewoond eiland Zijn alle dagen fijn Op een onbewoond eiland Daar zou ik willen zijn 'k Had vanmorgen al voor dag en dauw Een pedo achter mij met leder hoed Marmelade op m'n linkermouw Ei te zacht, ik wor' nie goed En toen 'k m'n fiets besteeg Je raadt het reeds: M'n beide banden lek en leeg En de tram Die ik toen nam Stopte aan de pedosteeg Op een onbewoond eiland Loopt geen pedo voor je neus Ja je voelt je d'r blij want Pedofielen zij hier de kneus Geen pietsie pech want je hoeft er niets |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein rechts kleuterken wat doet gij in mijn hof
Ge trolt er al de kantjes af en maakt het veel te grof Bear die zal niet weggaan en ponti die zal slaan Klein rechts kleuterken maak u maar gauw vandaan ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 3 april 2019 om 13:39. |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik zag twee slangen de was ophangen Oh!!! ... " En dan had je nog 'Hansje pansje kevertje die op een hek klom' Trump zal er niet blij met zijn. En dan had je 'Moriaantje zo zwart als roet' "Moe mak in de kaspisse ? zee gon zwemme" was ook een leuk. ![]() Ach laten we Petra niet vergeten die in een klein stationnetje de wagentjes telde? Hé kijk Citaat:
Dan had je nog de 3 schuin tamboers die uit het Oosten kwamen. Goed bezopen waren die gasten ja! En dan hebben we nog een liedje dat we zeker niet mogen verweven met politiek en dat was: "De vier weverkes zag men ter botermarkt gaan!" Zoals u merkt heb ik goed opgelet in de eerste kleuterklas waar ik zoals ik al eerder wist te schrijven een diploma (mijn enige) van heb met grote onderschijting.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eet veel bananen
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() dat was geen .357 me dunkt.
in dezelfde categorie ook 'onder de stenenbrug' en een 'ave maria' Laatst gewijzigd door Anna List : 3 april 2019 om 14:25. |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Op een grote pedostoel
Vol met witte stippen Zat kabouter Piemelmuts Op een neer te wippen Krak zei de pedostoel Met een diepe zucht Allebei de kindjes Hopla op de vlucht
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je doet me wat denken op antiek speelgoed. Maar 1 sleuteltje nodig om het op te winden en het doet precies wat je er van verwacht. Opnieuw en opnieuw. Tot er roest is op het mechaniekje. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
To boldly go where no man has gone before... ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Naar: Gert en Samson - Kijk, daar heb je Gert en Samson
Pedo2: Is er iemand die niet weet Wie ik ben of hoe ik heet Ik ben Pedo2 en ik ben een pedohond Als ik mij gelukkig voel Je weet wat ik daarmee bedoel Dan elucubreer ik en fourageer ik in het rond Is er iemand die niet weet Wie ik ben of hoe ik heet Ik ben Pedo 2 en ik ben een pedo-onmens Anuna is mijn dikke vriend Omdat ik haar heel opwindend vind En me amuseren met Greta is mijn wens Koor : Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Pedo2 en aanhang : Ja, we heten Pedo2 en bembem, bembem Ja, we heten Pedo2 en bembembem Pedo2 : Is er iemand die niet weet Wie ik ben of hoe ik heet Ik ben Pedo2 en ik ben een pedobeer Wat ik leuk vind echt serieus Zijn groenten rot, en echt poreus Ja, dat smaakt toch echt naar meer! Is er iemand die niet weet Wie ik ben of hoe ik heet Ik ben Pedo2 en pedo zijn is toch lol Ik ben maar een gewone pedo-onmens Greta is mijn hartewens En fourageer mijn hangmat vol! Koor : Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Pedo2 en aanhang : Ja, we heten Pedo2 en bembem, bembem Ja, we heten Pedo2 en ... Pedo2 en aanhang + koor: ... bembem, bembem, bembem, bembem Pedo2 : Pedo hier, Pedo daar Pedo overal En perversie is mijn bezigheid Maar dat wist je al Koor : Kijk, daar heb je Gert en Samson, Samson Kijk, daar heb je Gert en Samson, Samson Pedo2 en aanhang : Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Pedo2 en aanhang + koor : ... bembem, bembem, bembem, bembem Ja! Koor : Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Kijk, daar heb je Pedo2 en bembem, bembem Pedo2 en aanhang : Ja, we heten Pedo2 en bembem, bembem Ja, we heten Pedo2 en ..... Pedo2 en aanhang + koor : ... bembem, bembem, bembem, bembem Ja!
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De common ground tussen links en de islam is blijkbaar het verdedigen van pedofilie. |
|
![]() |