![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() = een soep obv zetpillen
De echte vraag luidt: Waarom is de "oe" in "poep" en "snoep" lang en de "oe" in "soep" kort? ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 14 april 2019 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze een enema of klysma.
Geen gezever met de OE klank dan.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik noem het kontzuipen
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als de vloeistof alcohol bevat.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel u voor dat ge zoiets ziet gebeuren op een feestje.
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschuwing De * gemarkeerde link is niet voor kwezels of minderjarigen. Een fles champagne in de preut* , dan kan dat ook anders nietwaar. Maar da's niet ideaal. Als ge op die manier zat wil worden, moet het langzamer. En dan kom je bij andere inbrengmethodes. Ikzelf pas voor dat soort van zat worden. Ik wil niet zat worden. Smaak van drank is belangrijker voor me, ergo, "ze" doen maar. Ik zal wel een Kirr Royal slurpen , of een Russian Standard Platinum. Of een deftige wisky (moet geen single malt zijn) of zelfs een likeurtje.
![]() |