![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() verkiezingen of niet, Termont houdt de touwtjes nog steeds stevig in handen. de huidige burgemeester en zijn schepen wisten van toeten noch blazen. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 mei 2019 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ruimtelijke ordening in België: doe gewoon je zin, het wordt geregulariseerd achteraf.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ten minste als je bij de politiek correcte uitverkoren elite behoort... Anders, begin er niet aan want zelfs voordat je iets uitgevoerd hebt wordt je zonder bewijs of rechtbank door de openbare omroep veroordeeld...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 mei 2019 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die nog steeds burgemeester?
Ik dacht dat men die al in de vergeetputten van het Gravensteen gestoken had? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in praktijk blijkt het nog steeds Daniël te zijn die de beslissingen neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij doet tenminste moeite om rechtvaardige rechters te vinden.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/05...werken-aan-de/ dat hij zo zijn problematische contacten met ondernemers die vanalles 'gratis' voor hem doen in de verf zet, heeft hij blijkbaar niet door... in deze aannemer DENYS ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Antwerpenaar bedankt: - Schepen van mobiliteit Antwerpen: Koen Kennis (N-VA) - Burgemeester van Antwerpen: Bart De Wever (N-VA) Hopelijk zijn de Gentenaars ook tevreden van hun mooie ruime moderne parking op UZ Gent en bedanken ze dus ook hun - Schepen van mobiliteit Gent: Filip Watteeuw (Groen) - Burgemeester Daniël Termont (SP.A) Oh, toch niet: https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/...ben~aa952c815/
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 8 mei 2019 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |