![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opnieuw slagen de VLAAMSE fans erin om aan het buitenland te tonen hoe middeleeuws zij wel zijn.
Gezien hoe Groenendaal en die Amerikaan uitgejouwd werden? Wanneer leert Vlaanderen om topatleten te respecteren ongeacht hun nationaliteit? Ooit al het WK schaatsen gezien in Holland? Worden buitenlanders daar uitgejouwd?? Degoutant, maar jammer genoeg typisch Vlaams.
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik heb nochtans ook Belgische supporters horen jouwen.
![]() Maar je hebt gelijk. Het was onsportief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() EN hoe weet jij dat het VLAAMSE fans waren?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ach, wat zijn we toch een klein, klein volkje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Supporters supporteren voor hun favoriet, de rest kan hen geen barst schelen, en daar schijten ze dus op, om hen te demotiveren. Das nu eenmaal supporteren ook ja ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zeker naar het einde toe, toen het publiek, zelfs de meest radicale supporters van Nijs en Wellens, Erwin naar de wereldtitel schreeuwden. Er moest en zou een Vlaming winnen in de eigen natie. Het zou gaan tijd worden dat in het gewone dagelijkse leven dergelijke volksnationale gevoelens ook zouden oplaaien. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 januari 2007 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is dus onzin atleten worden doorgaans gerespecteerd nu moet ik eerlijk toegeven day de fans van het veldrijden nu niet meteen de bovenlaag van de bevolking zijn, dus mijn veralgemening was niet helemaal rechtvaardig
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik ben fan van veldrijden!! Ben ik nu iemand van de onderlaag van de bevolking??? Dankt u!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Het veldrijden is al een tijdje verziekt door de zgnde supporters. (spuwen, bier smijten over de renners ...)
de meeste van die fans arriveren ruimschoots op tijd op de wedstrijd, gaan zich dan laveloos zuipen aan 1 van de bierstalletjes en vieren dan hun persoonlijke frustraties bot op de atleten. Vroeger ging ik al eens kijken naar de cyclo cross, maar de laatste jaren blijf ik daar weg wegens gedegouteerd door de meeste toeschouwers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Slecht = Vlaams Goed = Belgisch Toch? ![]() Enfin, supporters worden nu eenmaal opgezweept door de drank en de emotie. Vooral bij veldrijden. Is dat spijtig en degoutant? Ja, tuurlijk, maar wat doe je eraan. En dit is absoluut niet typisch Vlaams. Je blinde haat voor alles wat Vlaams is gaat toch wel ver hoor. Ik neem aan dat je als belzieke-aanhanger wat gefrustreerd was na het zien van zoveel Vlaamse vlaggen, dat je nu je frustraties kwijt wil door "de" Vlamingen nog maar eens goed door het slijk te halen. Ik stel voor dat je binnenkort eens naar de Proximus Diamond Games in Antwerpen gaat, om dan vast te stellen dat "de" Vlaamse supporters helemaal geen boerekinkels zijn die buitenlanders uitjouwen. Veralgemenen mogen we niet hé, maar als het over Vlamingen gaat blijkbaar wel. Best wel hypocriet hoor, gm10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jongen toch, blijf toch gewoon in uw bed liggen als het enkel om te zagen is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=yWJEtoWVMW8 I rest my case. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() ... om nog maar te zwijgen van het schandalig gedrag van 'de Vlaamse supporters' tijdens de finales van de Koningin Elisabethwedstrijd. Echt dégoutant !
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 29 januari 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Nee, dan liever voetbal, das tenminste een beschaafde sport met welopgevoede supporters ...
PS: Erwin! Erwin! Erwin!