![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...je droomt dat je terug 14 jaar bent en aan het stoeien bent met een leeftijdsgenoot. Ben je dan pedofiel of moet je dringend die midlife crisis aanpakken?
PS Ik droom absoluut niet over 14-jarigen. Laat dat duidelijk zijn a.u.b..
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik 'stoeide' als 14-15 jarige ook wel met leeftijdsgenootjes maar dat was echt onschuldig. Genre: op de kermis hand in hand lopen en meer gebeurde er niet. Volwassenen die kinderen misbruiken zijn echter pedoseksuelen, die beschadigen kinderen voor de rest van hun leven en van mij mogen deze monsters rotten in de hel! Als volwassene blijft ge van kinderen af, punt! Als leeftijdsgenootjes een beetje stoeien vind ik dat zeker geen pedofilie. Mijn oudste kleinkind (14j) heeft nu ook een vriendinnetje en die 2 doen ook niet veel meer dan handjes geven en een kuske.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS De inspiratie voor deze draad: https://www.youtube.com/watch?v=SzvC1OWCBL4 Een paar dagen terug in een winkel gehoord en het blijft nu in mijn oor wurmen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 mei 2019 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 mei 2019 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat je 's nachts wakkerschiet en dat je een droom had. In die droom was je opnieuw 14. Daar vind ik niks mis mee want niemand kan kiezen welke droom je in je slaap krijgt. Tweede optie van dromen = dagdromen, dingen mss naar verlangen? In dat geval vind ik het absoluut onacceptabel, onaanvaardbaar dus dat een volwassene "droomt" van een 14-jarige .Echt, ik walg daarvan! Met zulke monsters wil ik NIKS te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vriendinnetje is ons geburenmeisje, kleinzoon en zij zijn al bevriend vanaf dat ze 3 jaar waren. Ze kunnen elkaar alleen maar zien ofwel bij mij thuis ofwel bij mijn geburen waarmee we goed bevriend zijn. Maar zeg eens Edwaar; zedde gij nu echt jaloers op 2 pubers? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga nu het 'ai-foen' topic van Graziella teruglezen+ het topic van Egmond die beweerde dat sponjes gedrenkt in citroensap het enige goede voorbehoedsmiddel is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef het al eerder maar ik droom steeds over dat ik een op prachtige planeet, vol met knappe vrouwen, terecht gekomen ben. Ik loop dan al slaapwandelende achter die vrouwen aan om te proberen er ééntje te pakken te krijgen om er een babbeltje met te slaan. ![]() Na een tijdje haal ik er bijna ééntje in en dan loopt toch de wekker af zeker pfffffffffff ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge daarbij uitschuift en valt kunt ge er zo maar eentje per ongeluk penetreren...(werd al gebruikt als verdediging door een verkrachter, ik fantaseer het niet)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou hier graag een boompje over opsteken vanuit psychologisch standpunt, maar ik vrees dat het forum dan weer explodeert zoals een tijdje geleden. Voor sommige onderwerpen is dit forum nog niet gereed. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom geven ze in het Oosten geen hand aan elkaar als groet of wat dan ook. Ze raken elkaar daar veel minder aan. Uiteindelijk is alles energie.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaligen tijd. ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb de laatste 3 jaar nog nooit mijne lader hoeven te gebruiken. ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() toch niet zo maar onschuldig, al dat dromen, of toch niet altijd :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |