Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2019, 17:23   #1
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard Stel dat...

...je droomt dat je terug 14 jaar bent en aan het stoeien bent met een leeftijdsgenoot. Ben je dan pedofiel of moet je dringend die midlife crisis aanpakken?

PS Ik droom absoluut niet over 14-jarigen. Laat dat duidelijk zijn a.u.b..
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 17:50   #2
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
...je droomt dat je terug 14 jaar bent en aan het stoeien bent met een leeftijdsgenoot. Ben je dan pedofiel of moet je dringend die midlife crisis aanpakken?

Hoe kan je als 14-jarige die stoeit met een andere 14-jarige een pedofiel zijn?
Ik 'stoeide' als 14-15 jarige ook wel met leeftijdsgenootjes maar dat was echt onschuldig. Genre: op de kermis hand in hand lopen en meer gebeurde er niet.
Volwassenen die kinderen misbruiken zijn echter pedoseksuelen, die beschadigen kinderen voor de rest van hun leven en van mij mogen deze monsters rotten in de hel!
Als volwassene blijft ge van kinderen af, punt!
Als leeftijdsgenootjes een beetje stoeien vind ik dat zeker geen pedofilie. Mijn oudste kleinkind (14j) heeft nu ook een vriendinnetje en die 2 doen ook niet veel meer dan handjes geven en een kuske.... Ik vind die 2 zelfs schattig! (ze zaten hier zaterdag in mijne zetel haha)
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 18:06   #3
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Hoe kan je als 14-jarige die stoeit met een andere 14-jarige een pedofiel zijn?
Ik 'stoeide' als 14-15 jarige ook wel met leeftijdsgenootjes maar dat was echt onschuldig. Genre: op de kermis hand in hand lopen en meer gebeurde er niet.
Volwassenen die kinderen misbruiken zijn echter pedoseksuelen, die beschadigen kinderen voor de rest van hun leven en van mij mogen deze monsters rotten in de hel!
Als volwassene blijft ge van kinderen af, punt!
Als leeftijdsgenootjes een beetje stoeien vind ik dat zeker geen pedofilie. Mijn oudste kleinkind (14j) heeft nu ook een vriendinnetje en die 2 doen ook niet veel meer dan handjes geven en een kuske.... Ik vind die 2 zelfs schattig! (ze zaten hier zaterdag in mijne zetel haha)
Het punt is: je bent zelf volwassen maar je droomt dat je terug 14 bent. Wat dan?

PS De inspiratie voor deze draad: https://www.youtube.com/watch?v=SzvC1OWCBL4 Een paar dagen terug in een winkel gehoord en het blijft nu in mijn oor wurmen.

Laatst gewijzigd door Libro : 7 mei 2019 om 18:08.
Oud 7 mei 2019, 18:41   #4
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het punt is: je bent zelf volwassen maar je droomt dat je terug 14 bent. Wat dan?

PS De inspiratie voor deze draad: https://www.youtube.com/watch?v=SzvC1OWCBL4 Een paar dagen terug in een winkel gehoord en het blijft nu in mijn oor wurmen.
Heeft er een banneling uw account gehakked ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 mei 2019 om 18:41.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 18:55   #5
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn oudste kleinkind (14j) heeft nu ook een vriendinnetje en die 2 doen ook niet veel meer dan handjes geven en een kuske.... Ik vind die 2 zelfs schattig!
Zij zullen het ook schattig vinden dat je zo naïef bent
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 18:57   #6
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er zijn 2 verschillende betekenissen van 'dromen'. Welke bedoel je?
Het kan zijn dat je 's nachts wakkerschiet en dat je een droom had. In die droom was je opnieuw 14. Daar vind ik niks mis mee want niemand kan kiezen welke droom je in je slaap krijgt.

Tweede optie van dromen = dagdromen, dingen mss naar verlangen? In dat geval vind ik het absoluut onacceptabel, onaanvaardbaar dus dat een volwassene "droomt" van een 14-jarige .Echt, ik walg daarvan! Met zulke monsters wil ik NIKS te maken hebben.
Oud 7 mei 2019, 19:02   #7
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Och si, den Eya weet het weeral beter.
Dat vriendinnetje is ons geburenmeisje, kleinzoon en zij zijn al bevriend vanaf dat ze 3 jaar waren.
Ze kunnen elkaar alleen maar zien ofwel bij mij thuis ofwel bij mijn geburen waarmee we goed bevriend zijn. Maar zeg eens Edwaar; zedde gij nu echt jaloers op 2 pubers?
Oud 7 mei 2019, 19:07   #8
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ga nu het 'ai-foen' topic van Graziella teruglezen+ het topic van Egmond die beweerde dat sponjes gedrenkt in citroensap het enige goede voorbehoedsmiddel is.
Oud 7 mei 2019, 19:19   #9
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Mss de twee laatste pubers in Vlaanderen zonder internet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 19:30   #10
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Mss de twee laatste pubers in Vlaanderen zonder internet.
Blijkbaar. Ze zien elkaar alleen bij NN of bij de geburen.
Geen sexting voor hen dus
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 19:39   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus mag men niet meer dromen over zijn/haar eigen jeugd want dat is taboe?

Ik schreef het al eerder maar ik droom steeds over dat ik een op prachtige planeet, vol met knappe vrouwen, terecht gekomen ben.

Ik loop dan al slaapwandelende achter die vrouwen aan om te proberen er ééntje te pakken te krijgen om er een babbeltje met te slaan.

Na een tijdje haal ik er bijna ééntje in en dan loopt toch de wekker af zeker pfffffffffff
Oud 7 mei 2019, 19:43   #12
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Ik schreef het al eerder maar ik droom steeds over dat ik een op prachtige planeet, vol met knappe vrouwen, terecht gekomen ben.

Ik loop dan al slaapwandelende achter die vrouwen aan om te proberen er ééntje te pakken te krijgen om er een babbeltje met te slaan.

Na een tijdje haal ik er bijna ééntje in en dan loopt toch de wekker af zeker pfffffffffff
Dat slaapwandelen om er eentje te pakken is al wel wat actiever dan gewoon dromen hé.

Als ge daarbij uitschuift en valt kunt ge er zo maar eentje per ongeluk penetreren...(werd al gebruikt als verdediging door een verkrachter, ik fantaseer het niet)...
Oud 7 mei 2019, 19:45   #13
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het kan zijn dat je 's nachts wakkerschiet en dat je een droom had. In die droom was je opnieuw 14. Daar vind ik niks mis mee want niemand kan kiezen welke droom je in je slaap krijgt.

Tweede optie van dromen = dagdromen, dingen mss naar verlangen? In dat geval vind ik het absoluut onacceptabel, onaanvaardbaar dus dat een volwassene "droomt" van een 14-jarige .Echt, ik walg daarvan! Met zulke monsters wil ik NIKS te maken hebben.
Goed punt. Ik heb het inderdaad over nachtelijke activiteiten.
Oud 7 mei 2019, 19:57   #14
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Misschien moet je lucide dromen proberen, een en ander verloopt dan vlotter.
Oud 7 mei 2019, 20:03   #15
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dagdromen is/zijn het gevolg van de fantasie die werkt, al dan niet vanuit het onbewuste, en al dan niet aangestookt door verdrongen - dus onbewuste, inhoud.

Ik zou hier graag een boompje over opsteken vanuit psychologisch standpunt, maar ik vrees dat het forum dan weer explodeert zoals een tijdje geleden.

Voor sommige onderwerpen is dit forum nog niet gereed.
Oud 7 mei 2019, 20:27   #16
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dagdromen is/zijn het gevolg van de fantasie die werkt, al dan niet vanuit het onbewuste, en al dan niet aangestookt door verdrongen - dus onbewuste, inhoud.

Ik zou hier graag een boompje over opsteken vanuit psychologisch standpunt, maar ik vrees dat het forum dan weer explodeert zoals een tijdje geleden.

Voor sommige onderwerpen is dit forum nog niet gereed.
Ik heb ook zo'n theorie maar dan over het lichaam. Elke keer als je iemand een hand geeft of iemand aanraakt herinnert je lichaam dat zich. Er wordt energie uitgewisseld. Dus ook bij seks wordt er zeer veel energie uitgewisseld. Op latere leeftijd wordt dat zeer verwarrend voor je lichaam omdat je lichaam al die conflicterende energie heeft opgeslagen.

Daarom geven ze in het Oosten geen hand aan elkaar als groet of wat dan ook. Ze raken elkaar daar veel minder aan.

Uiteindelijk is alles energie.
Oud 7 mei 2019, 20:55   #17
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik heb ook zo'n theorie maar dan over het lichaam. Elke keer als je iemand een hand geeft of iemand aanraakt herinnert je lichaam dat zich. Er wordt energie uitgewisseld. Dus ook bij seks wordt er zeer veel energie uitgewisseld. Op latere leeftijd wordt dat zeer verwarrend voor je lichaam omdat je lichaam al die conflicterende energie heeft opgeslagen.

Daarom geven ze in het Oosten geen hand aan elkaar als groet of wat dan ook. Ze raken elkaar daar veel minder aan.

Uiteindelijk is alles energie.
En niet te vergeten omdat ze hun gat afkuisen met dat hand.
Oud 7 mei 2019, 21:14   #18
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...je droomt dat je terug 14 jaar bent en aan het stoeien bent met een leeftijdsgenoXte....
Och... dat was in den tijd dat ik voor doktoor aan het studeren was.
Zaligen tijd.
Oud 7 mei 2019, 21:16   #19
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik heb ook zo'n theorie maar dan over het lichaam. Elke keer als je iemand een hand geeft of iemand aanraakt herinnert je lichaam dat zich. Er wordt energie uitgewisseld. ....
Ik hou altijd mijne gsm vast als ik iemand een hand geef.
Heb de laatste 3 jaar nog nooit mijne lader hoeven te gebruiken.
Oud 8 mei 2019, 07:03   #20
Anna List
Banneling

Standaard

toch niet zo maar onschuldig, al dat dromen, of toch niet altijd :

Citaat:
...Eind 2016 dringt hij het huis van L. binnen, een andere ex-vriendin. Hij verkracht haar met, dixit het latere vonnis, “bruut geweld”. Zelf situeert Bakelmans aan de politie de oorzaak bij zijn marihuanaverslaving en wat hij had gedroomd. Dat zij op het punt stond met iemand anders te trouwen. ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be