![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De VLD heeft er steeds over gewaakt dat het budget voor de gezondheidszorg binnen het afgesproken groeipad van 4,5% zou blijven. “De regering heeft vandaag een belangrijke eerste stap gezet om binnen deze grens te blijven,” aldus Somers. “Goed is ook dat de eerste aanzetten zijn gegeven om de lat tussen Vlaanderen en Wallonië gelijk te leggen. Door te werken met forfaitaire bedragen voor bepaalde ingrepen, worden de regionale verschillen op dit vlak uit de wereld geholpen.” De VLD moedigt de regering aan om het ingeslagen pad verder te bewandelen. “Het werk is nog niet af. We kunnen wel spreken van een trendbreuk vandaag, maar de VLD zal de regering nauwgezet volgen in de uitvoering van de afgesproken maatregelen,” zo besluit Somers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() vld=pvv=pest voor vlaanderen (tak)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahahaa!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe Patriot ? Was er dan toch misbruik ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Er heeft nooit één Belgischgezinde ontkend dat er misbruiken bestaan (in Wallonië).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een Verhofstadt die ziedend is als de Standaard zijn leugen met cijfers ontmaskert met het verschil tussen wat hij op de tribune verklaart en de instructies aan de fiscale adminstratie. en dit vermedlt u dan weer niet: Somers heeft verklaard dat het artikel in de Standaard misdadig was evenals de tussenkomst van Devlies. Een de Gucht die nog opkwam met de mening dat migrantenstemrecht fout was, vrije meningsuiting, en hij werd gedefenestreed, voorzitter af, amaai, dat doet pijn.. En nu die brave Somers, mijne vroegere woordvoerder. Als ik ziedend ben zal ik hem laten zieden in de olie. Hij zal branden in de hel als hij niet doet wat ik zeg. Zeg mijne heren van de BUB, U zou toch beter eens vertellen aan Mijnheer Verhofstadt en zijn ploeg dat ze op een meer correcte en op een meer transparante manier zouden regeren. De eerste minister alsook andere ministers werden door de Koning aangesteld om hun land te dienen en de waarheid te spreken. In de mate dat ze de bevolking voorliegen geven zij automatisch aanleiding tot het verhogen van het belang van een extreem rechtse partij waarvan ik betwijfel dat dit de doelstelling is van het Hof. Ik benadruk dit voorstel. Mijne Heren van de BUB et si c'est nécessaire dans les deux langues en als het nog nodig is in het Engels en in het Duits want wij kennen onze talen en wij zijn ten minste ook bereid andere talen te leren. Ik sta niet langs de zijde van zij die roepen België barst. Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat het noodzakelijk is om meer autonomie te geven aan de gewesten ten einde een efficiënt en gepaste aanwending te geven van de finaciële middelen, overeenkomstig de verschillen in socio-cultureel en ook economisch opzicht. Ik verzoek u dus krachtdadig tussen te komen via de relaties die u hebt om te vragen dat de premier zou stoppen met de dingen anders voor te stellen dan ze in werkelijkheid zijn. In de gewone volkstaal heet dit liegen. En het gewone volk is aan het morren zoals u weet en zal verder morren waneer het voortdurend oorlgelogen wordt door Ministers ide verantwoordelijkheid moeten dragen. die gasten verdeG in cijfers berekent. een andere durft |
|
![]() |
![]() |