![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de Navo geen mooie toekomst meer heeft en dit tot grote vreugde van de Neruda's, de Tomm Bommen en co van deze wereld... Poetin ziet natuurlijk ook wel welke weg de Navo bewandelt... Rusland... waarschijnlijk een veel groter gevaar voor de EU als de VS... Maar ja, we hebben onze diplomaten nog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even uitleggen: De NAVO bestaat uit landen die VRIJWILLIG militair samenwerken,en elkaar zullen bijstaan indien een van de partners worden aangevallen door een andere natie. 1) Geen enkele NAVO-partner is aangevallen geweest door Irak. 2) Nergens staat dat als een NAVO-partner zelf in een conflict stapt de anderen MOETEN helpen.Ik herinner eraan dat de Cyprus-affaire en de Oostelijke Egeische Zee,probleem nota-bene tussen twee NATO-partners,de NATO ook niet fundamenteel in problemen gebracht heeft. 3) Wat zou Rusland dom doen tegen zijn voornaamste bronnen van inkomen en voedsel,van zijn voornaamste export-klanten.De Chinese en de West-Europese grenzen zijn nu de veiligste en zekerste grenzen vanuit Russisch standpunt.De Russische troepen staan nu eerder aan de Kaspische Zee en in Centraal-Azie.That's were all the fun is!!!! 4) Als de NAVO verder moet als geintegreerde militaire organisatie ben ik er KOMPLEET tegen.Wij zitten nu eenmaal op het Euraziatisch continent,we liggen nu eenmaal NAAST Afrika.Het is zoals in een appartement,je kiest je buren niet zelf,je moet er wel mee leven,en je buren met jouw! |
|
![]() |
![]() |