![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de leden van het Antwerpse stadsbestuur zijn aangetast door de grijp- en graaicultuur, in de parlementen zijn hun partijgenoten in hetzelfde bedje ziek. Recent besliste de quaestuur van de Kamer van Volksvertegenwoordigers – waarin de partijen PS, VLD, CD&V, PRL en Ecolo vertegenwoordigd zijn – het vakantiegeld van de parlementsleden met 215% te verhogen van 1.683 naar 5.307 Euro (214.000 fr.!). Deze verhoging is ook van toepassing op de Vlaamse parlementsleden. Het Vlaams Blok protesteerde tegen deze beslissing bij de voorzitters en de bureaus van Kamer en Vlaams Parlement. Zonder resultaat, of wat had u gedacht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk jij op dat éne kantoor waar elke partij haar boekhouding laat verzorgen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() De politici zijn voor een stuk een beeld van de samenleving...
Ge hebt er dus ook wolven in schaapskleren... Zouden er ook schapen in wolfskleren zijn ?? Als er niet "en masse" in het zwart werd gewerkt, als er niet"en masse" belastingen werd ontdoken zouden met z'n allen op een meer solidaire manier belastingen betalen, zoals Steve Stevaert trouwens terecht opmerkt..... Aan de andere partijen om dit samen met Steve aan te pakken... Steve heeft de bevolking op andere momenten al dikwijls een rad voor de ogen gedraaid maar ik vond deze opmerking zeer terecht !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel,je komt niet hogerop in de politiek,als je niet meedoet in de grijp en graai feestjes.
Je kan dus zeggen dat het Vlaams Blok niet mee mag doen ,omdat ze te hard zijn voor de grijpers en graaiers. Of willen de grijper en graaiers niet meer handen in de pot?
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof je dat zelf? Met de ene hand driftig schudden met opgeheven wijsvinger, en met de andere hand de poen in eigen zak of partijkas laten glijden is hypocriet. Weigeren en aan de betalende instantie (i.c. de gemeenschap) laten lijkt me een stuk minder oneerlijk, hoewel sommigen zelfs dat als een pre-electorale stunt zullen opvatten..............
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |