![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaams Nationalisten haten de Rode Duivels. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Ik ben een fan Van Koningin Mathilde. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zelf jouw antwoord weergeeft in een enquête die je zelf opstart is het geen vraag. Dan is het een draad om jouw mening weer te geven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stem ook or be silent forever. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 juni 2019 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat de Rosse Duivels niet, maar wel de vadsige vetluizen van de voetbalbond.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tous ensemble!!!
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet die rode duivels zelf eens onder een vergrootglas leggen: ze spelen, wonen en betalen bijna allemaal belastingen in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijffoutje.
Moet zijn: tousse ensemble !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel legaal. Niet foefelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Na de laatste verkiezingsuitslagen moet deze Belgie-Kazachstan deugd hebben gedaan aan de zieltjes. Zet de sluizen maar open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan zijn dat er mensen zijn die daar een boodschap aan hebben, ik niet. Melding maken van dat er spelers zijn die 30 miljoen per jaar gaan verdienen om achter een bal te lopen. Reclame voor goksites, was dat niet verboden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Binnen kort zitten we nog zonder muziek ook. Al die grote zangers sterven af. Moeten wij daar een krop in de keel voor krijgen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Een vraag begint met het werkwoord en eindigt met een vraagteken.
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 juni 2019 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Vanavond al geplaatst voor het EK. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 juni 2019 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Rode Duivels doen het goed en staan geheel los van politiek wat mij betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs de veranderaars hebben al gezworen dat we liefst scheiden via het confederalisme maar geen paniek de Rode Duivels zullen blijven spelen voor alle staten die er zullen zijn. Ja ge weet .....de kleine man moet je blijven sussen ![]() Money rules the world. De rest in totaal onbelangrijk. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juni 2019 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |