![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Standaard Bedorven , vervallen voedsel , wie heeft dit toch al geriskeerd | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
zedde gij zot , of wa' |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen van 3 bovenstaande |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geen idee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
zelfmoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
mijn buurvrouw is lelijk |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
enkel 2dehands |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
goeiemorgeuuuu ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik hou van risico's |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik doe wat ik wil |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ontploft allemaal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Halloow kroket ?? ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
it's my life , fuck you modda fucking fuckers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Go to hell , sicko !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
broodje pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zie er de lol wel van in ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ziekelijk |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een echtscheiding waard |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een echt schijtding waard |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedorven voedsel , vervallen voedsel , vervallen eten , bedorven eten
Bent u uw leven al beu , of het maakt u geen zak uit ?? Of , als ge er ziek van wordt , zorgen voor dan !! Nou , om eerlijk te zijn , joegert , tot MAXIMUM 2 dagen over datum , tenzij het dekseltje al eerder bol staat , regelrecht de vuilbak in !! Eten in blik of verpakt in wat ook ...., tot aan de opgegeven houdbaarheidsdatum !! Alhoewel .... blijkbaar stond er nog potje zwarte peper in mijn kast ![]() Of wat met canned food from 1800s (youtube) Of ook deze: Steve1989MREInfo (youtube)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal staat er op vermeld, zoals trouwens op de foto te zien is: 'ten minste houdbaar tot'
Maw, het is dus ook relatief. Bewaar je het in de frigo of op je terras in de volle zon, het verschil zal iedereen wel kennen denk ik. Kruiden die over datum zijn, dat kan meestal amper kwaad. Melk producten kunnen ook gerust tot na die datum gebruikt worden, als ze maar koel bewaard blijven. 1 weekje meer, kan geen kwaad. Vis producten, dat is wel iets helemaal anders.... En voor de rest... pfff... trek ik me dat allemaal nu ook niet té veel aan zenne. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Producten die over datum zijn, zijn meestal nog perfect eetbaar.
|
![]() |
![]() |