![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: joehoe | |||
Mijn beste vriend |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
flikker op |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
ik heb trek in een boke pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
tsdtrdfjyujgyghiulhoiujhoijiojoijoijjoijiouygyutgy èughuihiuhkh |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ik wil zelf premier worden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
fuck |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
ik ga bleiten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Kan mij wa' schelen ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
niveau rampenplan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
ik doe wat ik wil |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
ik laat me niet commanderen !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
mislukte bv-er |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
morfidabel gewoonweg ![]() |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ziezo , wa' heeft dit allemoal te betekenen ?? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ga sabotage plegen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zie er de lol wel van in ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Dit soort onmensen .... ergerlijk !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
troela oh troela , mijne schijter is gene bleiter !!!! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Euhm , mijn gedachte hierover is dezelfde als die van een andere , ik moet het nog wel navragen , want ik weet uw gedachte nog niet !! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo ,
Joehoe ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Koeksken, gij zijt een stoute gast.
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() calvonisimo
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prins Laurent..
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Pas op of ik bleit!"
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Joehoe"....de roep van een homofiele uil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() sorry maar hier kan niks tegenop
I AM THE ONE AND ONLY THE GREATEST THE BEST THE MASCOTTE VAN HET FORUM HET GODSGESCHENK
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL
![]() https://www.youtube.com/watch?v=mCNaDLb4K9k ![]() https://www.youtube.com/watch?v=FAivK3Z69BU ![]() https://www.youtube.com/watch?v=EPxiSbNupW0 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand goesting in een vers gebakken mokka-ijsjes op een bedje van vers groen natuurgras ??
![]()
![]() |
![]() |