![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...ijk-hoepel-op/
Ze denken omdat ze toevallig veel "volgers" hebben op instagram of facebook dat ze ineens alles gratis moeten krijgen. Wat een ziekelijk fenomeen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 juli 2019 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfaff deed dat al in de jaren negentig
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer mee kunnen ... oud worden ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verandering is niet per definitie goed.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Whahaha.
Laat toch zo.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik start ook zo'n influence website , en .... vraag ook telkens om gratis freeeeeeeet ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is iets mis met die cijfers van 'volgers' mijns inziens. Ik las overlaatst van iemand die er een half miljoen had op Instagram en dacht "ik ga wat T-shirts drukken voor mijn volgers". Dertig kreeg ze er verkocht. Dat kan ik ook zonder 'volgers'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor zielig leven of mentaliteit moet je hebben om dergelijke influencers te volgen. De voorstelling van hun leventje op instagram is zo fake als het maar kan. Als je zoiets volgt en bewondert ben je ook fake.
En die infuencers die gratis zaken proberen te scoren, geef ze een schop onder hun kont aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gewoon de tellerkes weghalen bij de "vind ik leuk" knopjes en heel dat influencer-verhaal is gedaan.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat draait dat om hoor
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Britt Van Marsenille die influencer probeerde te worden. Allemaal zever in pakskes. https://www.een.be/voor-hetzelfde-geld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb haar onlangs gezien op TV
ze keek eens goed rond om te kijken of iedereen wel had gezien dat ze daar incognito was.