![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zat of 't hart? | |||
Zat |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Hart |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Pre-nuptiale stress |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onze weldra minister-president Liesbeth Homans is opgenomen in het ziekenhuis. DS bericht dat zij een nachtje overblijven moet. Collegae forumers: zat of hart?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschoot nogal toen ik het hoorde.
Nooit gedacht dat ze een hart had.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen Cardioloog, maar gecontroleerd drinken is vaak een oorzaak van hartkwalen.
Net nu ze voor even Minister President kon worden. Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 juni 2019 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mannekes, ik heb hier hele epistels volgeschreven over zatte Liesbeth, heb haar met sardonisch genoegen zitten fileren daarvoor. En neem daar geen woord van terug ook. Maar we gaan nu toch echt niet de spot drijven met iemand die een gezondheidsprobleem blijkt te hebben ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voila
ziek links hokt samen
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschiet niet echt van bepaalde reacties.
Heeft men een tijd geleden éne zekere Ludo Van Campenhout ook niet met 'stenen' aan het bekogelen geweest? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin toch op de manier hoe zij zelf het VB kwalifieren... Er zijn vele manieren om zichzelf te leren kennen en zichzelf belachelijk te maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vergat Kameraad Porsche nog. Weet je wie dat was Marie ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 juni 2019 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-va en.Vb schorriemorrie samen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet vergelijkbaar : van campenhout is een notoire zuiplap daar mag mee gespot worden, homans heeft blijkbaar een hartprobleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik tikte dan ook 'hart' aan bij de vraagstelling in de enquête.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2019 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() QED
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verkrachten moet met een korreltje zout genomen worden. Mannen met macht of geld zijn een magneet voor sommige vrouwen. Als ze hun tetten of kut op een zilveren plateau presenteren hapt ge toe. En dan beginnen de problemen. Stevaert was voor mij alles wat ik veracht maar in dit geval heb ik meer dan grote twijfels. Er waren nog onlangs wijven in de picture die voetbalsterren de pap in de mond geven en dan naar de advocaat en de politie stappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN