![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vluchtelingen verkiezen Vlaanderen boven Wallonië.
Citaat:
Rechtsomkeer maken met de bootjes (andere vervoer) en onder het luid zingen van 'row, row, row your boat' terugvaren vanwaar ze komen aanvaren zijn. Graag reactie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Maar serieus, moet Brussel niet meegenomen worden in dat sort vergelijkingen?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien was het wel een vergelijking met meerdere onbekenden???? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Brussel is dus opgenomen Dat na hun erkenning 54% van de asielaanvragers Wallonië verlaten is niet eens vreemd. In Wallonië kunnen deze mensen immers niet terecht de hun taalkennis. En daar hebben ze niet alles op wandelafstand. Als ze daar een klacht tegen iets willen indienen bij een ambternaar, wil die wel dat ze deftig Frans spreken, anders verstaat hij er niets van. In Wallonië hebben ze ook geen Moeders voor Moeders of samu-social waar ze gratis voeding, kledij en meubelen kunnen gaan halen en kan hij/zij de klacht dus niet noteren. In een Waalse dorpschooltje moeten ze ook niet proberen hun regels op te leggen, want dan staat ze direct tegenover heel het dorp en mogen ze oprotten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die hun land zijn moeten ontvluchten om de één of andere reden (een oorlogssituatie bijvoorbeeld) die kunnen in de meeste gevallen rekenen op een TIJDELIJKE humanitaire hulp.
In de meeste gevallen komen diegenen die nu de EU overspoelen uit landen waar totaal niets aan de hand is. Erkende vluchtelingen of van asielzoeker/illegaal naar erkend vluchteling? Citaat:
![]() p.s. Ik stel mij nog steeds de vraag dat als wij zelf uit wat wij ons eigen land noemden,het op een lopen moeten zetten, of wij ook overal ten velde zo vriendelijk zullen ontvangen worden? I doubt it! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juli 2019 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net het smerige aan gans de zaak. Er wordt (met opzet?) aan taalvervuiling gedaan door de term “vluchtelingen” dikwijls ten onrechte te gaan kleven op personen die bij nader toezien gewoon migranten, zeg maar gelukzoekers, zijn. Er zijn heel wat dubieuze gevallen bij die “vluchtelingen”.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is: waarom is Vlaanderen populairder, veel populairder zelfs, dan Wallonië?
Zijn Franstaligen geniepiger grotere racisten?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|