![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/geld/economie/aut...-op~a2d2a9915/
Dat is wat we met z'n allen betalen om met onze wagen te mogen rijden. Dat zijn de zoveelste verdoken belastingen die zo nevenbij de 50% op de hoogste inkomens naar de staatsput gaan en nog is het nooit genoeg.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dacht al hier komt weinig reactie op maar geen ....?
Of gewennen we er aan, nu ik nooit, mij laten bestelen heb ik niet in de genen. De te grote kost van onze overheid blijft nochtans het grote heikele punt waar dringend aan gewerkt moet worden. Ze zijn met te veel en te duur en wij en de economie betalen ons blauw en uit de markt. Moest het dan nog aarde aan de dijk brengen maar het is enkel om politiek België en de overheid boven zijn stand te laten leven.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Autos brengen dan ook veel schade toe aan milieu en maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het wordt nu wel heel duidelijk welk effekt het aanpassen van cliquet-systeem ( Was dit niet onder de Di Rupo-regering?) op de benzine/ dieselprijs heeft op de inkomsten van de staat en de portemonnee van de automobilist.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dit is een gemakkelijk te vermijden belasting.
Ik fiets naar het werk. Krijg daar ook nog belastingvrije centen voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen er nog niet "teveel" auto's waren, in een ver verleden' hebben we ook nog jaarlijks een nieuwe fietsplaat met een ander kleurke moeten kopen hoor. Idem zonnepanelen je krijgt er elk jaar minder voor tot je er zal moeten voor betalen, ze vinden wel wat uit ivm het millieu.
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is zoals naar je werk fietsen, goed als het werk of de grens niet ver af zijn.
Ouderen die niet meer zoveel evenwicht hebben kunnen wel nog met de auto rijden en die betalen dan de rekening van hun karig pensioen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Maar die moeten niet dagelijks pendelen he....rekening rijdne zal voor hun voordelig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun kloten hebben met hen niks te maken.
![]()
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De onredelijke belastingen op alles en nog wat wilde ik met deze draad nog maar eens duidelijk maken.
Weinig reactie, de bevolking is het schijnbaar gewoon geworden. Gewenning is altijd gevaarlijk, wakker blijven is de boodschap.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Nochtans is fietsen niet zooo moeilijk hoor. Al neem ik wel aan dat het moeilijker te leren is als je ouder bent.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat weet u ook wel.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 15 juli 2019 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |