![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hebben jullie het ook gezien?
Het bizarre verhaal van de 'twee meisjes Yasmine en Sarah' die in de ambassade in Iran zaten? Op de beelden die je telkenmale te zien kreeg zag je de twee in Iran zonder hoofddoek hun wedervaren vertellen. Komen ze eindelijk naar België, staan de moeder én de 2 dochters daar ineens mét hoofddoeken op hun relaas te geven. Blijkt ook nog dat zowel de moeder �*ls de vader naar MEKKA zijn gereisd om daar over bezoekrecht etc. afspraken te maken. Wie kan er aan dit belachelijk circus nu nog een touw vastknopen? Wat ging den Dikke Loulou in Iran daar in godsnaam zoeken? In het fundamentalistisch Iran : zonder hoofddoek. In het westerse België : met hoofddoek. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb maar 1 groot probleem, Hypocrisie.En de mensen die het zijn.
Dit is weer een prachtvoorbeeld.
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Ze heeft waarschijnlijk terug het licht gezien na ze terugkwam van Mekka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() sja, wij christenhonden zullen wellicht sneller in 'bekoring' geraken zeker?
die oudste van de twee, die met haar arrogant smoeltje, leek me niet echt blij. zeker niet toen loulou de hartelijke verwelkoming wilde inzetten had ze iets van 'alsjeblieft laat dit rap voorbij zijn'... kan me vergissen natuurlijk. een woordje van dank aan de christenhonden kon er uiteraard niet af. o ja, er werden geen finaciële compensaties getroffen zei loulou. eind goed al goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Waarom protesteren de blokkers niet?
Hier is wel duidelijk de scheiding der machten geschonden. Plots staat die man niet meer internationaal geseind? Door welke wettelijke basis is dat ineens mogelijk gemaakt? Ik zie maar 1 ding, Michel gebruikte z'n lange arm bij justitie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat valt er te protesteren Mustapha?
Louis Michel heeft weer een paar mooie contracten kunnen afsluiten in Iran, heeft zichzelf effe heel sympathiek opgesteld en verkiezingstechnisch een schot ind e roos gemaakt. En religieus betrokkenen in deze hele zaak ,die laten zichzelf van de mooiste kant zien, hun arrogante. Eneuh, Lyot, danke dat je geen probleem met mij hebt, ik weet namelijk dat ik niet altijd en overal gelijk heb.([size=1]Maar waar ik geen gelijk heb,hoor je me niet.Ik luister/lees daar en neem kennis tot mij op.[/size])
![]() |
#14 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
alllez, 't is goed. Ik heb het al begrepen..
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze doen wat ze willen ginds zonder hoofddoek, hier met hoofddoek, tzal mij een worst wezen, tgaat enkel om het principe en een leugen zoals het is voor onze godsdienst is gewoon onzin. Alsof ze dus in hun land hun godsdienst niet uitvoeren.
![]() Zeg dan gewoon eerlijk hoe dat het zit, waarom altijd maar liegen en de echte reden verbergen, zijn het allemaal schrikschijters om de waarheid aan andersgelovigen te vertellen ofzo? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Weet er iemand misschien de juiste toedracht van dit verhaal?
Als ik het goed heb ging het om 4 Iraanse 'vrome' moslims. Wat hebben die dan in België verloren? Waarom gaat er in godsnaam een Belgische topminister zich moeien met de huwelijksproblemen van een koppel islamitische Iraniërs? Dat zijn zaakjes bovendien dan nog eens in Mekka gaat bespreken??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|