![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Minister van staat Karel De Gucht (Open Vld) is niet opgezet met de manier waarop informateur Bart De Wever de Vlaamse regeringsvorming aanpakt. Dat heeft hij gezegd in de studio van VTM NIEUWS. “Ik vind dat Bart De Wever (N-VA) in zijn gesprekken met Vlaams Belang op een zeer dunne is gaan lopen.”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...lang~abf994f6/ Ja de schrik voor de kracht van de Forza Fladria zit er nu goed in bij de Belgicisten. Zelfs in de buurt van het Meer van Overmere -Donk zijn ze er niet meer gerust in . Ga eens goed paling eten ,Karel en bezoek het Museum van de Boerenkrijg daar en de schrik zal wel over gaan. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 juli 2019 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toevallig, ik moet niet veel hebben van Karel De Gucht. Trouwens, wie heeft er de meeste veroordelingen, DVL of KDG? Alleszins, ook nog de jaren dertig erbij en Hitler, er blijft dezelfde vieze, gore praat uitkomen, uit die Belgo-fascisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je geen tegenargumenten hebt, sleur er dan de jaren dertig en Hitler bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nader orde bent u Belg en heet uw land België. Tot nu toe hebben de Belgicisten dus helemaal niets te argumenteren aangezien hun realiteit de realiteit is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het, hun realiteit is de realiteit... Man man man... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tot nader order woon ik in Vlaanderen en heb een vodje papier (nu plastieken kaart) waar op staat dat ik Belg ben. Maar ik voel me allesbehalve Belg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mag Van Grieken nog zo'n deftig maatpak dragen als hij maar wilt, mij zal hij niet vangen. En Dries Van Langehoven is maar net uit hetzelfde hout gesneden als Van Grieken, Dewinter, Rob Klop, en Co. Te mijden! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2019 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze middag iemand die van zichzelf denkt een groot staatsman te zijn zien afgaan gelijk een gieter. Die man blijft hangen in hetgeen 70 jaar geleden gebeurd is. Dat dit verkeerd was is duidelijk maar het was wel geprovoceerd door de Franstalige elite die in 40-45 geprobeerd had om de Vlaamse jongens hetzelfde te laten doen onder Frans bevel als in 14-18.. Als KDG "dat" vergeten is vergeet hij een belangrijke bron van wat er aan de basis ligt van FORZA FLANDRIA. Dat hij als kapitalist en antisociale politieker liever meeheult met de Franstaligen is historisch te verklaren, maar dat hij zo laag kon vallen doet zelfs mij verstommen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan mag KDG nog zo een deftig pak aanhebben het blijft een individu dat iedere Vlaming zal verkopen aan de Franstaligen als hij er zijn profijt kan mee doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest Goebbels nog leven, hij zou zeggen, dat is er wat over.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie begon in zijn memes weer over Hitler? Drie keer raden.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2019 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het Oosten ergens nog een overlevende zijn uit de Holocaust of uit een KZL voor politieke gevangenen, dan zou ik voor zijn reacties ongetwijfeld begrip opbrengen. Maar dat is hij helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was weer even komkommertijd voor de nieuwsredacties, en dan moeten ze zo'n oude krokodil uitnodigen om een flauw-straffe uitspraak te kunnen doen over de een of de andere.
Meer zoek ik daar niet achter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus om de holocaust af te keuren en/of extreem-rechtse partijen te mogen ontmaskeren, moet men volgens u eerst in Auschwitz of ander KZ gezeten hebben. Wat voor onzin kraamt u hier weer eens uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw, "Belgie goed, Vlaming Hitler" posts worden eigenlijk wat vervelend.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het Belgisch conservatief monarchistisch links is.
![]() |
![]() |