|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  22 augustus 2019, 16:01 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  Chirurg (68) beschrijft in boekjes verkrachting van meer dan 200 kinderen. Mijn twijfel was groot deze keer in welk draadje ik het zou plaatsen Europa of K&K? Toch koos ik voor Europa.  Chirurg (68) beschrijft in boekjes verkrachting van meer dan 200 kinderen. Citaat: 

__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 augustus 2019 om 16:01. | |
|   |   | 
|  26 augustus 2019, 21:47 | #2 | |
| Eur. Commissievoorzitter |   Citaat: 
 Levenslang is niet lang genoeg voor mij mogen ze een koord om z'n nek doen. 
				__________________ België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. | |
|   |   | 
|  26 augustus 2019, 22:20 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 april 2017 
				 |   Dit is gigantisch, voor elke pedo die je vangt zijn er 100 die je niet hebt en dat in zo'n beroep.   | 
|   |   |