![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is de officiële communicatie van het VLaams blok over de nieuwe campagne die vanaf morgen start. Het blok staat voor een "vrij" VLaanderen. Van onafhankelijkheid is geen sprake meer. Quid????
Ik stel mij de vraag wat de reactie van het verenigd belangvee zou zijn mocht deze mededeling van N-VA afkomstig zijn. Maar nu zal ik het wel verkeerd begrepen hebben zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() Laatst gewijzigd door snoodaard : 30 november 2004 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 30 november 2004 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vlaamse onafhankelijkheid is en blijft het eerste punt van Vlaams Belang! Laat dat duidelijk zijn.
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dat het Vlaams Belang sinds de naamsverandering (nog) harder de Vlaamse Kaart begint te trekken. Ik bedoel, de Vlaamse Zaak is precies veel prominenter aanwezig. Vinden jullie ook niet?
Zeer goed uiteraard! ![]() Laatst gewijzigd door Löwe : 30 november 2004 om 20:44. |
![]() |
![]() |