![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vananvond is het partijcongres.
Veel leden zijn de hele dag druk bezet? De tekst is niet beschikbaar. En straks mogen ze op het knopje drukken. Dit betekent dat van de partijleden verwacht wordt dat ze zich belachelijk maken.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 oktober 2019 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beke heeft geen legitimiteit meer. Rutten evenmin. Ook de ster van De Wever is tanende.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 oktober 2019 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komen mannen. Blaas het op.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() wie vandaag in BE nog partijlid is, moet niet komen janken over belachelijk gemaakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ooit was er de slogan 'wat we zelf doen, doen we beter'. Het was nooit de bedoeling dat de partijvoorzitters die slogan zo persoonlijk namen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie wil jij iets wijsmaken??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben ik geen partijlid meer. Ik zou weer opvallen. Maar ik merk dat er toch weinig hoera-geroep is over de "Vlaamsche" regering. Dat belooft voor de toekomst. Wat mijzelf betreft zit ik al jaren in de problemen. Ik heb de keuze tussen de onnozelaar uithangen en …..de onnozelaar nog meer uithangen. Want er zit geen enkele partij bij die mij in het verleden niet wreed gekloot heeft. En als je dat durft zeggen dan kloten ze U nog erger. Dat is het eindpunt van de Belgische; sorry ook de Vlaamsche; democratie. Parlementaire onschendbaarheid laat alles toe; zelfs roven. Gelukkig kun je nog met een moord nog een weinig miserie krijgen. Voor de rest? Weinig nieuws. De Vlaamsche ridders trekken gezamenlijk te paard door de polders en zwaaien ieder met hun baniertjes. Momenteel is er wel voor een paar jaartjes wel de eeuwige vriendschap? Ik krijg dit en jij krijgt dat en dan mogen we ongestraft doen waar we plezier in hebben. Mensen kloten hoort daar bij. Niks anders bezorgt meer vreugde. Gerecht uitgesloten en eigen gemaakte wetten zijn er om deftig uw kloten aan te vegen. Desnoods lopen we met een stijve nek rond om toch maar niet te zien wat uw vrienden bekokstoven. Democratie dus op zijn best. ![]() Maar ik heb toch de indruk dat ik meer en meer niet meer alleen sta. Ik hoop dat de tendens van dit forum zich doorzet. Laatst gewijzigd door werkman : 1 oktober 2019 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom probeer je Tele-onthaal niet eens ? Die mensen zijn gewoon om naar warrig gelul, jibberisch en quatsch te luisteren. https://www.tele-onthaal.be/aanbod |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vallende 'ster'?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij maakt hij altijd tijd vrij Marie. Ben voor de zoveelste keer benieuwd wie Stedenbouw onder zijn bevoegdheid krijgt. De ideale plaats om eigen mensen een pleziertje te doen en tegenstanders in het zak te zitten. Feitelijk moet ik Panda dankbaar zijn. Hij kan het niet laten om dik in de verf te zetten als men er iets durft over zeggen. De herhalingen van mijn bemerkingen zijn dus welkom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever is de populairste politicus, ook in september 2019: https://nieuws.vtm.be/politiek/de-gr...rste-politicus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Populair zijn brengt niks op Marie.
Wie de partij wil uitbreiden met kiezers een plezier te doen en of zijn zakken wil vullen moet zorgen dat Stedenbouw onder uw bevoegdheid blijft. Straks zullen we weten wie in feite België bestuurt dus. Mogelijk beginnen sommigen het verschil te zien tussen lijden en leiden. |
![]() |
![]() |