![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De vergrijzing is aan het afnemen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Geen wachtrij meer voor het rusthuis
*Naft is goedkoop *Minder mensen op de baan
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 april 2020 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() * minder kritiek op zetelhangende doptrekkers omdat vele van deze mensen nu zelf zetelhangende doptrekkers zijn en zichzelf niet willen beledigen
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 29 april 2020 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn financiën gaan er op vooruit.
Minder moeten gaan tanken, niet meer op restaurant of café....
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Financieel verandert er niks voor mij. Ik zie wel iedereen bleiten om banaliteiten zoals afgelaste festivals en sportevenementen en ook - een godsgeschenk - de afschaffing van Tomorrowland.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 29 april 2020 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Benzine is nu supergoedkoop. Gisteren normal loodvrij gaan tanken aan 1,29 $ per gallon.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 30 april 2020 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De corona heeft ook goede kanten. Op 1 mei geen communisten met rode vlaggen en vakbonders op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik merk ook aan mijn buurt dat de wagens meer op stal blijven. Technisch werkloos? Telewerken? Zoon of dochter die nu online lessen volgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() den hof ligt er al zomerklaar bij
![]() |
![]() |
![]() |