![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet nu lukken,
Nu met mijn recente werktrip naar Dubai achter de rug vroeg mijn petekindje me een paar dingen over het Midden Oosten. 1 van die dingen was waar ze Takht Kabadi zou kunnen leren. Het moet lukken dat ik toevallig weet waar die term vandaan komt. Guinevere kan het waarschijnlijk beter uitleggen. Maar kort door de bocht "Burka Avenger". Na wat vragen blijkt dat het haar verteld was door een klasgenootje waar de broers wel mochten Kickboxen, maar zij niet. Omdat haar ouders wel toelaten dat ze via de heimweeschotel Burka avenger mag zien, was het klasgenootjes idee dat ze Takht Kabadi wel zou mogen leren, maar ze wist niet hoe daar mee te beginnen. Ergo, de vraag via via kwam bij mij. Maar ik heb dus ook geen antwoord. Er bestaan geen trainingen of scholen van martial arts die boeken of pennen als wegwerpwapens zien. (wel als geïmproviseerde wapens, maar da's net de tegenovergestelde insteek, een boek of een baksteen, een pen of een mes who cares?) Iemand een idee hier?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat is een heimweeschotel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nee.
Je hebt het over een fantasievorm van kabaddi. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik toch niet verhelpen dat een meisje die vraag stelt.
Trouwens, als ik er over nadenk, mag dat wel, een meisje dat een gevechtssport wil beoefenen?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een jonge dochter had zou ik haar tegenwoordig minstens een kennismakingsles Mag Krava laten volgen, en als het bevalt, een volledige cursus. Aangezien het gerecht molesteerders en verkrachters toch gewoon vrijuit laat.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Er zijn ook gebeden voor bescherming.
Natuurlijk moet je onheil niet zelf gaan zoeken of uitlokken. En op uw hoede zijn in bepaalde omstandigheden. Nu, mijn dochter heeft bv precies al geen lessen nodig in eens goed slaan... Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2019 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 oktober 2019 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Wegwerpwapens niet echt.
Een maat van mij heeft een tijd eskrima gedaan, die maakt u met gemak kapot met ne stylo.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Mag dat eigenlijk wel, met een Koran slaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Subtiele ouders dan, die hun dochter vertelden dat ze lessen mag volgen in Takht Kabadi als ze een club of leraar vindt.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor mijn moederonderzoek. Trouwens, doet uw petekindje aan kickboks? Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2019 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft dan ook de lichaamsbouw van haar tengere moeder, niet het grote breedgeschouderde van mijn broer.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik ga m'n dochter misschien in een dansschool inschrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet gevaarlijk? Daar kunnen ook jongetjes zijn.